شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#روسیه#نماینده مجلس#ایران#آمریکا

یک نماینده مجلس برای روسیه خط و نشان کشید!

یک نماینده مجلس برای روسیه خط و نشان کشید!

ایلنا نوشت:یک نماینده مجلس گفت: به کشور روسیه تذکر می‌دهم حداقل بداند پارلمان ایران پشت حضرت آقا و امام هست و اگر به رویه خود ادامه دهد همان برخوردی که با آمریکا و اسرائیل کرده‌ایم با روسیه انجام خواهیم داد.

یک نماینده مجلس گفت: به کشور روسیه تذکر می‌دهم حداقل بداند پارلمان ایران پشت حضرت آقا و امام هست و اگر به رویه خود ادامه دهد همان برخوردی که با آمریکا و اسرائیل کرده‌ایم با روسیه انجام خواهیم داد.

علی بابائی کارنامی نماینده مجلس در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۶ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری مطرح کرد: از رئیس مجلس می خواهیم به نمایندگی از ملت ایران سفری به جزایر سه گانه ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک داشته باشید.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فرماندار ابوموسی آمده بود، اظهار داشت: رئیس مجلس به روسیه بگوید با ما بازی نکند، ما همان فرزندان امام هستیم که نه شرقی نه غربی را طراحی کرده است.

وی ادامه داد: به این بهانه به کشور روسیه تذکر می دهم حداقل بداند پارلمان ایران پشت حضرت آقا و امام هست و اگر به رویه خود ادامه دهد همان برخوردی که با آمریکا و اسرائیل کرده ایم با روسیه انجام خواهیم داد.



۲۱۶۲۲۰