شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جزایر#برگزاری مسابقات#ساحلی#مجموعه

آمادگی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی برای برگزاری مسابقات در جزایر سه گانه

آمادگی فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی برای برگزاری مسابقات در جزایر سه گانه

فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی برای برگزاری رقابت های مختلف ورزشی زیر مجموعه خود در جزایر سه گانه تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا شجیع سرپرست فدراسیون ورزش های دریایی و ساحلی ضمن اعلام این خبر افزود:سواحل نیلگون خلیج فارس دارای پتانسیل بسیار خوبی برای رشد و توسعه ورزش های دریایی و ساحلی در ابعاد همگانی،قهرمانی و گردشگری است و برگزاری رویدادهای جذاب دریایی و ساحلی نظیر کیش گیمز در روزهای گذشته گویای همین واقعیت است.

وی تصریح کرد: لذا فدراسیون این آمادگی را دارد تا در صورت مهیا شدن فرصت و زیر ساخت های لازم برای برگزاری رقابت های ورزشی که البته هزینه زیادی هم نخواهد داشت، مسابقات مختلف کشوری خود را در جزایری همچون تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی برگزار نماید.

شجیع خاطر نشان کرد: بدون تردید تاسیس آکادمی و یا دهکده ورزش های دریایی و ساحلی و مشارکت نهادها و بخش های مختلف ورزشی و غیر ورزشی اعم از دولتی و غیر دولتی می تواند به ما در دستیابی به این هدف ‌و رونق گردشگری این جزایر از طریق ورزش کمک نماید و قطعا دستیابی به این مهم بتنهایی از عهده وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و یا فدراسیون خارج است و نیازمند حمایت دیگر وزارتخانه ها و نهادها همچون وزارت گردشگری است.

۲۵۸۲۵۸