شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#بورس#بورس تهران

شکست مرز روانی بورس تهران

با حضور سبحان اسکینی تحلیلگر بازار سرمایه،مجتبی دیبا کارشناس بازار سرمایه و احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس
بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان جریان نقد از معاملات سهام و حق تقدم به واسطه سرمایه‌گذاران خرد خارج شد، صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نیز با خروج ۱۷۰ میلیارد تومانی پول حقیقی‌ها همراه بودند

فردای اقتصاد- شاخص‌کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز مرز روانی ۲ میلیون واحد را از دست داد و با افت ۳.۲ درصدی به محدوده یک میلیون و ۹۵۶ هزار واحدی بازگشت. نماگر هم وزن هم در جای خود بالغ بر ۲.۹۳ درصد کاهش یافت.

در روزی که ۸۲ درصد از نمادهای معاملاتی قرمز بودند، ارزش کل سفارش‌های فروش روی تابلو در پایان بازار (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) یک هزار و ۱۶۷ میلیارد تومان محاسبه شد. ۱۸ درصد دیگر بازار که عمدتا سبز پوش بودند با صفوف خریدی به ارزش ۴۰۱ میلیارد تومان همراه شدند.

در ۲۶ تیر ماه، بیش از یک هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان جریان نقد از معاملات سهام و حق تقدم به واسطه سرمایه‌گذاران خرد خارج شد. صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نیز با خروج ۱۷۰ میلیارد تومانی پول حقیقی‌ها همراه بودند.

در برنامه امروز بورسان؛ سبحان اسکینی تحلیلگر بازار سرمایه و مجتبی دیبا کارشناس بازار سرمایه به بررسی وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی بورس تهران پرداختند. در ادامه احسان دشتیانه مدیرعامل شرکت صبا فولاد خلیج فارس جزئیاتی تازه از آخرین تحولات شرکت مطرح کرد.