شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قزوین

دادستان قزوین: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب تاکنون برای ۱۷۳ نفر پرونده قضایی تشکیل شده

دادستان قزوین: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب تاکنون برای ۱۷۳ نفر پرونده قضایی تشکیل شده

ایرنا نوشت: دادستان قزوین از تشکیل پرونده برای ۱۷۳ نفر از ابتدای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح عفاف و حجاب تاکنون نسبت به تشکیل پرونده جهت ۱۷۳ نفر از افراد مکشّفه و مخلان نظم اجتماعی در معابر و اماکن عمومی اقدام شده است.

حسین رجبی در این خصوص افزود: از ۱۷۳ فقره پرونده تشکیل شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه پاسداران نسبت به شناسایی مشخصات کامل ۵۰ نفر از افراد مکشّفه اقدام و در خصوص باقی افراد پرونده، کار در مرحله شناسایی قرار دارد.

این مسوول قضایی افزود: اداره کل اطلاعات قزوین نیز با انجام اقدامات فنی نسبت به شناسایی تعدادی از متهمان اقدام کرده که دستور قضایی لازم جهت طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده در خصوص این افراد نیز صادر شده است.

وی ادامه داد: رصد و اشراف اطلاعاتی دستگاه های متولی امر در راستای حفظ امنیت روانی جامعه و به منظور برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و بالاخص موضوع عفاف و حجاب ادامه داشته و ضمن تشکیل پرونده قضایی؛ با متخلفان در این حوزه بدون مماشات برخورد لازم صورت خواهد پذیرفت.

این مقام قضایی اظهار کرد: لازم است از اقدامات همه دستگاه هایی که به وظایف قانونی خود در حوزه عفاف و حجاب عمل می کنند قدردانی لازم را داشته باشیم و همچنین بدین وسیله از دستگاه های امنیتی از جمله اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه جهت تلاش ها و مجاهدت‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر تقدیر می شود.




۲۱۶۲۲۰