شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#ریاست‌جمهوری#وزارتخانه#رئیسی

ایرانی‌ها می‌توانند به ۶۰ کشور جدید بدون ویزا سفر کنند؟

معاون گردشگری در ارتباط با لغو روادید با ۶۰ کشور بیان کرد: طرح پیشنهادی لغو روادید با ۶۰ کشور پس از بازدید آیت‌الله ابراهیم رئیسی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سوی وزارتخانه به دفتر ریاست‌جمهوری ارائه شد.

ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، معاون گردشگری کشور اعلام کرد: طرح پیشنهادی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبنی بر لغو روادید یک طرفه با ۶۰ کشور توسط وزارت امورخارجه و نهادهای ذیربط در حال بررسی است و تصمیم‌گیری برای اجرای آن هنوز نهایی نشده است.

علی‌اصغر شالبافیان (معاون گردشگری کشور) در ارتباط با لغو روادید با ۶۰ کشور بیان کرد: طرح پیشنهادی لغو روادید با ۶۰ کشور پس از بازدید آیت‌الله ابراهیم رئیسی از وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از سوی وزارتخانه به دفتر ریاست‌جمهوری ارائه شد.

او افزود: این طرح پیشنهادی که لغو روادید یک طرفه با کشورهای مسلمان، همسایه و بازارهای گردشگری در حال رشد را شامل می‌شود در حال بررسی و تصمیم‌گیری نهایی از سوی وزارت امور خارجه و نهادهای ذیربط است.

معاون گردشگری کشور متذکر شد: هنوز تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ نشده و لغو روادید با کشورها براساس سیاست‌های دیپلماسی کشور صورت خواهد گرفت