شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قیمت طلا

سقوط آزاد قیمت طلا و ارز ادامه دارد

قیمت طلا و سکه در بازار با کاهش شدیدی مواجه شده است.

مشاهدات میدانی در بازار آزاد نشان می دهد که طلای ۱۸عیار هر گرم به قیمت ۲ میلیون و ۳۲۲هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید به قیمت ۲۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان معامله می شود.

گزارش های دریافتی از  بازار آزاد حاکی است که  قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۳۲۲هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۴۵۰هزار تومان است.

در بازار نیز  قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۰ میلیون تومان و سکه یک‌گرمی ۶ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

همچنین هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۰ میلیون و ۶۱هزار تومان قیمت گذاری شده است. البته قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی ۱۹۵۵دلار است.

گفتنی است قیمت هر اسکناس دلار هم با کاهش بسیار جزئی نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۱ هزار و ۲۵۷ تومان و ۵ ریال و قیمت حواله دلار ۳۷ هزار و ۵۰۶ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۶ هزار و ۳۷۷ تومان و ۶ ریال، و نرخ حواله یورو ۴۲ هزار و ۱۶۱ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز ۱۱ هزار و ۲۳۴ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۲۱۲ تومان اعلام شده است.