شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچسترسیتی#پایان#شیرین#خانه#وحشت

پایان شیرین خانه وحشت

پایان شیرین خانه وحشت

بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی پس از بی‌گناه شناخته شدن از اتهام تجاوز به یک زن و تعرض به زن دیگر، خواستار حفظ حریم خصوصی برای بازسازی زندگی خود شده است.

زمانی که هیأت منصفه پس از محاکمه مجدد این بازیکن را تبرئه کرد، ملی‌پوش سابق فرانسوی به گریه افتاد.
تبرئه‌ها به این معنی است که مدافع 28 ساله اکنون در تمام اتهاماتی که شش زن علیه او مطرح کرده‌اند، بی‌گناه شناخته شده و فقط این اتهامات باعث نابودی فوتبال حرفه‌ای این بازیکن شده است.
او حالا نام خود را از تمام فسادها پاک کرده و بعد از پایان قراردادش در ژوئن با منچسترسیتی حالا یک بازیکن آزاد به حساب می‌آید. باشگاه لیگ برتری در سپتامبر 2021، مدت کوتاهی پس از تفهیم اتهام به این بازیکن، از پرداخت دستمزدش خودداری کرد، اما پپ گواردیولا همیشه از این بازیکن حمایت کرده و او را پسری واقعاً خوب توصیف کرده است.
زنان شاکی او را متهم کرده بودند که بین اکتبر 2018 تا آگوست 2021 در عمارت دردار 8/4 میلیون پوندی خود، اغلب در میهمانی‌های غیرقانونی که در دوران قرنطینه کووید برگزار می‌شد، به آنها تعرض کرده است.
او در ماه ژانویه از تجاوز به چهار زن و تعرض به یک زن تبرئه شده بود، در آن زمان هیأت منصفه نتوانست در مورد دو اتهام معوق حکم صادر کند و باعث شد که محاکمه مجدد انجام شود.
او روز جمعه نیز از تعرض به زنی که با یکی از دوستانش به خانه او آمده بودند، تبرئه شد. او گفت که بنجامین وقتی از حمام خارج شد سعی کرد به او تجاوز کند، اما مندی این ادعا را رد کرد و گفت زمانی که این زن به او نه گفته، او خود را کنار کشیده است.
او همچنین از اتهام تجاوز به زنی که مدعی شده بود در بار آلدرلی اج توسط مندی به او تجاوز شده تبرئه شد.
مندی در طول اولین محاکمه چهار ماهه خود در دادگاه سلطنتی چستر اظهار داشت که این زنان بودند که می‌خواستند با او رابطه جنسی داشته باشند. او به هیأت منصفه گفت که خوابیدن با تعداد زیادی از زنان مختلف، گاهی اوقات در همان شبی که با دوستانش رابطه جنسی داشته‌اند، «طبیعی» است.
پایان شیرین خانه وحشت
او گفت که فوتبالیست مشهور، صادقانه، خیلی آسان می‌تواند زنان را از کلوپ‌های شبانه به خانه خود در نزدیکی روستای چشایر در پرستبری ببرد.
برخی از زنان مدعی شدند که هنگام رسیدن به خانه تلفن‌های همراه خود را تحویل دادند تا نتوانند هنگام خطر درخواست کمک کنند. اما مندی گفت من فقط برای حفظ حریم شخصی خودم و اینکه از من فیلم نگیرند به آنها می‌گفتم که تلفن‌های خود را در جعبه بگذارند بویژه در هنگام برگزاری میهمانی‌هایی که در زمان قرنطینه انجام می‌شد و به ادعای مندی زنان هر زمان که می‌خواستند می‌توانستند گوشی‌های خود را پس بگیرند.
این بازیکن در دادگاه اعتراف کرده است که از شریک سابق خود یک فرزند دارد اما از زمانی که به منچسترسیتی پیوست دیگر علاقه‌ای به وارد رابطه جدی شدن با کسی را نداشته است.
بنجامین اولین بار در نوامبر 2020 پس از اینکه یک زن جوان او را متهم به تجاوز در بار آلدرلی ادج در کنار جسی لینگارد، بازیکن انگلیس کرد، دستگیر شد.
پس از کامل شدن تحقیقات، مندی آزاد شد و سپس در 4 ژانویه 2021 پس از آنکه زن دیگری از او شکایت کرد و مدعی بود که در یک میهمانی در خانه این بازیکن مورد تجاوز قرار گرفته بار دیگر دستگیر شد.
او با وثیقه و به شرط عدم برگزاری میهمانی در خانه‌اش به بازی برای منچسترسیتی ادامه داد. با این حال باز هم این بازیکن به دعوت زنان به عمارتش در منچستر ادامه داد. مندی در پاسخ به این سؤال که چرا شرایط وثیقه خود را نادیده گرفته است، گفت: «چون فکر نمی‌کنم کار اشتباهی کرده باشم.»
در 23 آگوست 2021 این بار دختر 17 ساله‌ای از این بازیکن شکایت کرد و او را به تجاوز در یک میهمانی متهم کرد. این شکایت باعث شد که‌ مندی در 26 آگوست بار دیگر به زندان بازگردد. بعد از این دستگیری منچسترسیتی وضعیت قرارداد این بازیکن را به حالت تعلیق درآورد و مرخصی او را بدون حقوق در نظر گرفت. تا آن زمان، باشگاه دستمزد 90 هزار پوندی در هفته به این بازیکن پرداخت می‌کرد.
مندی در سال 2017 با مبلغ 52 میلیون پوند از موناکو به سیتی پیوست که در آن زمان رقم بسیار زیادی برای یک مدافع به حساب می‌آمد.
مندی با ارائه مدارک در دادگاه سلطنتی چستر گفت که در زندان بودن باعث شد که چیزهای زیادی درباره زندگی بیاموزد. او گفت زمانی که در اتاقش می‌نشست ساعت‌ها به رفتارهای خود فکر می‌کرد و آن زمان متوجه شد که با کارهایی که انجام می‌داد احساسات زنان را جریحه‌دار کرده است. حتی اگر رابطه با خواست دو طرف برقرار شده بود.
مندی در ادامه گفت که از 18 سالگی و زمانی که برای مارسی بازی می‌کرد زنان را به خود جذب می‌کرد و زمانی که به منچسترسیتی آمد این قضیه 10 برابر شد.
او اذعان داشت که زنان به خاطر شغلش جذب او می‌شدند. او گفت: «طرز برخورد آنها با من، به خاطر ظاهر من نیست، به خاطر فوتبال است.»
جنی ویلتشایر، وکیل مندی، پس از تبرئه وی در روز جمعه، گفت: «بنجامین مندی می‌خواهد از اعضای هیأت منصفه به خاطر اینکه به جای شایعات و کنایه‌هایی که از اول این پرونده وجود داشت روی شواهد تمرکز کردند، تشکر کند. این دومین باری است که آقای مندی توسط هیأت منصفه محاکمه می‌شود و بی‌گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیأت منصفه به احکام صحیح رسیده‌اند. نزدیک به سه سال از آغاز تحقیقات پلیس در این مورد می‌گذرد. آقای مندی سعی کرده قوی باقی بماند، اما این روند، ناگزیر، تأثیر جدی روی او داشته است. او از همه کسانی که در طول این مصیبت از او حمایت کرده‌اند تشکر می‌کند و اکنون این خواهش را دارد تا حریم خصوصی او حفظ شود تا بتواند به زندگی عادی خود برگردد و زندگی خود را بازسازی کند.»


ممفیس دیپای، مهاجم اتلتیکو مادرید، به بی‌گناهی بنجامین مندی، ستاره سابق منچسترسیتی از سوی هیأت منصفه در مورد اتهامات تعرض و تجاوز جنسی علیه او، واکنش نشان داد.
دیپای به این حادثه واکنش نشان داد و در پیامی تلخ در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «بنجامین مندی، از تمام پرونده‌ها تبرئه شد، خب الان چیکار می‌کنیم؟ چه کسی قرار است به خوب شدن حال او کمک کند؟ چه کسی مسئول خسارات وارده به نام او خواهد بود؟ من هرگز تا کنون اظهار نظری در این مورد نکردم، زیرا از همه جزئیات با خبر نبودم، فقط یک بار در پشت میله‌های زندان با فیس تایم با او صحبت کردم و چند بار در زمین با او روبه‌رو شدم. هیچ بدی در این مرد ندیدم. قابل قبول نیست که این اتفاقات برای ما ورزشکاران بیفتد. چه کسی قرار است در زمان نیاز از ما دفاع کند، نه زمانی که به ما آسیب رسیده است؟ مردم سرتان را برنگردانید.»
پل پوگبا، هم‌تیمی مندی در تیم ملی فرانسه نیز در رسانه‌های اجتماعی به این اتفاق واکنش نشان داد.

پایان شیرین خانه وحشت

هافبک یوونتوس با به اشتراک گذاشتن تصویری از او و مندی در تماس حضوری، خواستار پاکسازی نام مدافع سابق من‌سیتی شد.
وی در توضیح این پست نوشت: «الحمدلله. برای تو خیلی خوشحالم داداش... حالا می‌خواهم همه کسانی که تو را بدنام کرده‌اند نامت را از هر چیز زشتی پاک کنند. برای دیدن دوباره تو در زمین نمی‌توانم صبر کنم.»
مندی از زمانی که به تجاوز جنسی و تعرض متهم شده است دور از میادین است و با وجود آسیب‌هایی که به نام او وارد شده، بازگشت دوباره‌اش به زمین بسیار سخت خواهد بود.


بنجامین مندی پس از تبرئه شدن از اتهاماتی که به او وارد شد و سه سال او را از شغلش دور کرده بود رو به خبرنگاران و رسانه‌ها فقط یک کلمه صحبت کرد و آن گفتن کلمه «الحمدلله» بود و به هیچ یک از سؤالات دیگر آنها پاسخ نداد.

257 251