شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#نیسان

چرا خرید نیسان جدید اهمیت دارد؟ + مشخصات فنی

چرا خرید نیسان جدید اهمیت دارد؟ + مشخصات فنی

نیسان وانت اکستند با طراحی داخلی جدید توسط زامیاد به‌زودی عرضه خواهد شد. نیسان آبی جدید در بخش خارجی همان نیسان آبی قدیم است، اما ظاهراً ایمنی آن افزایش یافته است.

شرکت زامیاد به‌عنوان زیرمجموعه شرکت سایپا قصد دارد از مردادماه سال جاری تولید نیسان وانت اکستند را آغاز کند. به گفته شرکت مورد بحث، این نسخه از نیسان آبی مشهور از لحاظ ایمنی رانندگان یک قدم جلوتر از نسخه‌های قدیم قرار می‌گیرد. اما تغییرات دیگر این وانت نیسان مربوط می‌شود به بخش داخلی خودرو که شاهد کابینی جدید برای این محصول پرطرفدار هستیم اما در بخش بیرونی با همان ظاهر زمخت و همیشگی نیسان آبی طرف هستیم.

نیسان وانت اکستند با طراحی کابین جدید به‌زودی عرضه خواهد شد

سید محسن مرتضوی، مدیر عامل زامیاد با بیان اینکه شرکت زامیاد به منظور مشتری‌مداری، ارتقاء ایمنی و رفاه رانندگان، اقدام به طراحی و تولید وانت زامیاد (نیسان) جدید با نام اکستند کرده است،‌ افزود:

مدیرعامل شرکت زامیاد در مورد دیگر مزایای این محصول نسبت به وانت زامیاد معمولی که از ابتدای مردادماه سال جاری تولید آن آغاز خواهد شد،‌ تصریح کرد: «با توجه به تفکیک صندلی‌های راننده و سرنشین، از فضای بین دو صندلی برای جانمایی کنسول استفاده شده است که این امر علاوه بر پرکردن فضای بین دو صندلی و زیبایی کابین، فضای کاربردی مناسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهد. همچنین با توجه به پوشش فومی در کنسول، در صورت استفاده راننده از فضای کابین برای استراحت، یکپارچگی صندلی‌ها مشابه طرح قدیم نیسان (صندلی نیمکتی) فراهم می‌شود.» او افزود:

مرتضوی خاطرنشان کرد: «وانت نیسان اکستند تولیدشده می‌تواند مبنای تغییر طرح‌های آتی از جمله تغییر چراغ‌های جلو، جلو پنجره، سپر و … باشد.»

گفتنی است، طراحی و تولید تزئینات داخلی محصول وانت زامیاد (نیسان) جدید، شامل پوشش سقف، پوشش دیواره پشتی، کاور ستون‌ها، کاور زیر داشبورد، کف‌پوش و کاور دسته دنده است، ضمن اینکه در تولید تزئینات داخلی از مواد منطبق با استانداردهای روز، به‌ویژه استانداردهای ایمنی مربوط به مقاومت در برابر UV و عدم انتشار شعله استفاده شده است.