شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#مجیدی#فرهاد مجیدی#امارات

واکنش فرهاد مجیدی به خریدهای تابستانی

واکنش فرهاد مجیدی به خریدهای تابستانی

فارس نوشت: سرمربی سابق استقلال درباره خریدهای تابستانی‌اش در امارات صحبت کرد.

فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال برای دومین فصل می‌خواهد با اتحاد کلباء در لیگ برتر امارات استارت بزند. مربی ایرانی در مصاحبه با نشریه «الخلیج» امارات درباره آمادگی تیمش و خریدهای تابستانی در فصل جدید صحبت کرد.

مجیدی در ابتدا از مسئولان باشگاه اماراتی خواست: باید هر چه سریع تر پرونده جذب بازیکنان جدید را ببندیم. ما باید تیم فصل جدید خود را سریعا تشکیل دهیم تا آمادگی خود را آغاز کنیم.

وی افزود: ما اردوی خارجی خود را آغاز کردیم و باید بازیکنان جدید در اردوی خارجی حضور داشته باشند تا به بهترین شکل برای فصل جدید آماده شویم چون آنها از مهره‌های کلیدی تیم خواهند شد.

سرمربی سابق استقلال درباره آماده سازی تیمش گفت: ما ۶ هفته برنامه آمادگی داریم که به ۳ مرحله تقسیم می‌شود. مرحله اول آماده سازی به پایان رسیده که روی بدنسازی متمرکز بود. دومین مرحله هم با اردوی خارجی در اسلوونی آغاز شد که باید ۴ بازی دوستانه انجام دهیم.

پیش از این رسانه‌های امارات از توافق باشگاه اتحاد کلباء با شباب الاهلی دبی برای جذب مهدی قایدی خبر داده بود. ولی به نظر می‌رسد با این حرف های مجیدی هنوز تکلیف خریدهای خارجی باشگاه مشخص نیست.

257 251