شهر خبر

حمید یاری: به خاطر عباس جدیدی عذرخواهی می‌کنم!

یکی از نامزد‌های ریاست فدراسیون کشتی واکنش تندی به رفتار و سخنان عباس جدیدی در مجمع انتخاباتی این فدراسیون نشان داد.
حمید یاری: به خاطر عباس جدیدی عذرخواهی می‌کنم!

ایسنا نوشت: حمید یاری در صحبت‌های خود با انتقاد از صحبت‌های ناعادلانه منتقدان دبیر گفت: هیچ کس نمی‌تواند به دبیر ضربه بزند. او به ضرر خودش و به نفع کشتی کار کرده است. به من رای ندهید و به دبیر بدهید. به جدیدی گفتم تو «داداش منی، اما نکن». هنوز بعد از ۶ سال طنز داش عباس ما هست. اصلا معلوم نشد طنز انگلیسی حرف زد یا فارسی! آخرش هم دوستان به او خندیدند و رفتند. اوج بی‌احترامی بود که مجمع را ترک کردید.

به خاطر عباس جدیدی عذرخواهی می‌کنم
وی افزود: عباس من، داداش من، بنی تمیم و سیفی هم نیامدند. عزیزی هم داستان‌های خودش را دارد. اما جدیدی ۴ مرتبه است که می‌آید و حرف می‌زند و می‌رود. من بخاطر حرکت عباس جدیدی از مجمع عذرخواهی می‌کنم.

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی گفت: اگر رسول خادم عضو هیات رییسه اتحادیه جهانی نبود نمی‌توانست اساسنامه را به تایید برساند. مگر می‌شود مقام عالی وزارت اینجا نشسته باشد و اساسنامه به تایید نرسیده باشد؟ در سالی که کشتی مسابقات جهانی و المپیک و بازی‌های آسیایی را در پیش دارد، برای کشتی به این شکل حاشیه درست می‌کنند. مگر اساسنامه کشتی را از وزارت کشاورزی آورده‌اند؟

وی در پایان خاطرنشان کرد: لطفا آرامش کشتی را به هم نزنید. خود من به آقای دبیر نقد دارم. در برخی حوزه‌های فدراسیون باید تغییراتی ایجاد و چابک‌سازی شود. دوستانی که رفتند اگر یک رای هم داشتند می‌ماندند!