شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوری

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

فوری | چرا گفت‌وگوی زنده با محمدجواد ظریف لغو شد؟ + تصاویر

روز گذشته شبکه اینترنتی دانشگاه تهران خبر داده بود که در ادامه برگزاری سلسله گفت‌وگوهایی با چهره‌های سیاسی و شاخص کشور قرار است امروز ۲۲ تیر گفت‌وگویی با ظریف به صورت زنده برگزار شود. اما بعد از گذشت چند ساعت محمدجواد ظریف خبر داد که این گفت‌وگو به دلیل فشارها برگزار نخواهد شد.

فوری | چرا گفت‌وگوی زنده با محمدجواد ظریف لغو شد؟ + تصاویر
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۲ ۱۱:۴۰:۴۶
اعتمادآنلاین |

مخالفت‌ها و فشارهای زیاد برای جلوگیری زنده از گفت‌وگوی زنده با ظریف در شبکه دانشگاه تهران این گفت‌وگو را لغو کرد.

بنا بر اخبار رسیده به اعتمادآنلاین، بعد از اطلاع‌رسانی برگزاری گفت‌وگوی زنده با محمدجواد ظریف، وزیر سابق امور خارجه ایران، در شبکه تهران فشارهای زیادی برای جلوگیری از برگزاری این گفت‌وگو اعمال شده است.

روز گذشته مسئول این شبکه اینترنتی که به تازگی کار خود را آغاز کرده خبر داده بود که در ادامه برگزاری سلسله گفت‌وگوهایی با چهره‌های سیاسی و شاخص کشور قرار است امروز ۲۲ تیر گفت‌وگویی با ظریف به صورت زنده برگزار شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، اما بعد از گذشت چند ساعت محمدجواد ظریف خبر داد که این گفت‌وگو به دلیل فشارها برگزار نخواهد شد. 

در متن منتشر شده توسط ظریف در واکنش به لغو این گفت‌وگو آمده است: «با اصرار زیاد و علی‌رغم اینکه از مصاحبه امتناع می کنم، از من قول مصاحبه زنده گرفتند که فقط به احترام دانشگاه تهران که خانه جدیدم هست موافقت کرده بودم. بعد از پخش خبر ظاهرا با فشارهایی که وارد شد، رئیس محترم دانشگاه با پخش زنده مخالفت کردند. از یک منبع دیگر مطلع شدم که با پخش زنده مخالفت شده و لذا به شبکه دانشگاه اعلام کردم که در گذشته نیز در مصاحبه غیرزنده شرکت نمی‌کردم و اکنون نیز از شرکت در مصاحبه معذورم.»

 

photo_۲۰۲۳-۰۷-۱۳_۱۱-۲۹-۱۳

photo_۲۰۲۳-۰۷-۱۳_۱۱-۳۷-۲۲