شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#رییس فدراسیون#حوزه

نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با رییس فدراسیون فوتبال

نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با رییس فدراسیون فوتبال

نشست رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس فدراسیون فوتبال به منظور گسترش و توسعه همکاری‌های دو فدراسیون و نیز حمایت فدراسیون پزشکی ورزشی از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک با مهدی تاج؛ رییس فدراسیون فوتبال در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این نشست همچنین دکتر امین نوروزی؛ عضو هیات رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و مشاور پزشکی فدراسیون فوتبال، دکتر سید سعید سیدالحسینی؛ رئیس و اعضای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی؛ نایب رئیس و هدایت ممبینی؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

غلامرضا نوروزی؛ رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و نایب رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه خوشبختانه مساله پزشکی در فدراسیون فوتبال در استاندارهای بالا مدنظر قرار گرفته است، گفت: از این بابت کمال سپاس را دارم و امیدوار هستم این روند همچنان در وضعیت صعودی قرار داشته باشد.

وی افزود: فدراسیون پزشکی ورزشی بر حمایت از فدراسیون فوتبال در حوزه پزشکی و توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید دارد.

همچنین مهدی تاج؛ رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه زحمات و فداکاری‌های دکتر رازی که یک برند معتبر در عرصه پزشکی ورزشی محسوب می‌شود، اتفاقات مهمی را برای فدراسیون فوتبال رقم زد، گفت: وی اقدامات شایسته‌ای در عرصه بهبود و توسعه مسائل پزشکی در فدراسیون فوتبال رقم زد و به سهم خود از این بابت تشکر و قدردانی می‌کنم.

امین نوروزی؛ عضو هیات رییسه فدراسیون پزشکی ورزشی و مشاور پزشکی فدراسیون نیز ضمن ارائه گزارشی درباره توسعه پزشکی در ساختار فدراسیون فوتبال، ابراز امیدواری کرد روند نوسازی تجهیزات پزشکی برای بهره‌مندی تمام تیم های ملی تداوم یابد.

258258