شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##زندگی#«پیروز»#کودکی#سخت#قله‌نوردی#کارآفرینی

زندگی «پیروز» از کودکی سخت تا قله‌نوردی کارآفرینی

زندگی «پیروز» از کودکی سخت تا قله‌نوردی کارآفرینی
اگرچه اکثر کارآفرینان طعم شیرین موفقیت را پس از سختی‌های طاقت‌فرسا چشیده‌اند، اما این سختی‌ها برای «روزبه پیروز» از همان ابتدای زندگی، شکل مضاعفی داشت.

فردای اقتصاد: اگرچه اکثر کارآفرینان طعم شیرین موفقیت را پس از سختی‌های طاقت‌فرسا چشیده‌اند اما این سختی‌ها برای «روزبه پیروز» از همان ابتدای زندگی، شکل مضاعفی داشت؛ چراکه او با یک معلولیت شدید به دنیا آمد. پزشکان به مادرش گفتند که روزبه قادر به راه رفتن نخواهد بود، اما مادرش نپذیرفت.

روزبه با پشتیبانی چنین مادری به پا خاست و به قول خودش زندگی پرماجرایی را آغاز کرد که پذیرش در دانشگاه استنفورد از مقاطع معجزه‌آسای این زندگی بود. او تحصیلات عالیه را در آکسفورد ادامه داد اگرچه در اولین تجربه کارآفرینی، شکست تلخی را تجربه کرد اما تسلیم نشد.

گفت‌وگوی «فردای اقتصاد» با روزبه پیروز در چارچوب برنامه چهره‌ها (گفت‌وگو با چهره‌های شاخص فکری، کارآفرینی و سیاستگذاری) ضبط شده است. موسی غنی‌نژاد، مسعود نیلی، محمدمهدی بهکیش، علی‌نقی مشایخی، حسین عبده تبریزی، رحمت‌الله نیکنام، محسن جلال‌پور، محسن خلیلی، محمدرضا گنجی و سیدحسین سلیمی از دیگر مهمانان این برنامه بودند. 

فایل صوتی این گفت‌وگو را اینجا بشنوید: