شهر خبر

یک نماینده مجلس از ارتباط با معاندان و پشتوانه صهیونیستی کاشفان حجاب خبر داد

یک نماینده مجلس از ارتباط با معاندان و پشتوانه صهیونیستی کاشفان حجاب خبر داد

رویداد ۲۴ نوشت:احمدحسین فلاحی گفت: نوع نگاه به بی‌حجابی و برهنگی به نوعی، پشتوانه صهیونیستی دارد. حال ضرورت دارد یک برنامه همه‌جانبه برای جمع‌کردن این موضوع، طرح‌ریزی کنیم.

احمدحسین فلاحی نماینده همدان گفت: کشف حجاب یک مسئله عادی نیست و من آن را برنامه‌ریزی شده می‌دانم. بی‌حجابی هم پشتوانه بیرونی دشمن را دارد و هم عده‌ای از داخل به آن دامن می‌زنند. حال، عدم برخورد قاطعانه با این گروه باعث شده آن‌ها احساس کنند فضا خیلی برایشان آماده است.

او معقتد است به نظر می‌رسد نوع نگاه به کشف حجاب از طرف مسئولان، نگاه کاملی نیست. اگر دقیق‌تر نگاه کنیم، مسئله کشف حجاب یا برهنگی یا مانور برهنگی که توسط بعضی‌ها انجام می‌شود یک مسئله تقابلی، چالشی و اغتشاشی با نظام است.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: واقعیت این است که این نوع نگاه که به آن اشاره کردم، در کشور وجود دارد، پس نوع برخورد با این افراد قانون‌شکن هم طبیعتاً می‌باید تغییر پیدا کند. اینکه فکر کنیم اگر کسی برهنه در خیابان عکس می‌گیرد یا با ماشین و موتور مانور می‌دهد، فقط صرفاً اعتقادی به حجاب ندارد، نه این‌طور نیست، بلکه بحثی فراتر از این حرف‌ها است.

این چهره اصولگرای مجلس گفت: رژیم صهیونیستی از چند سال پیش گفته بود که برای تقابل با نظام اسلامی باید از طریق برهنگی وارد شد و اگر این خبر را پیوست تصمیم‌گیری داشته باشیم، می‌فهمیم که نوع نگاه به برهنگی و بی‌حجابی به نوعی، پشتوانه صهیونیستی دارد.

فلاحی گفت: به نظر من کارآمدی لایحه‌ای که دولت در خصوص عفاف و حجاب به مجلس داده، زیر ۵۰ درصد است، ولی اگر این لایحه در مجلس پخته‌تر شود، این درصد افزایش پیدا خواهد کرد و نتیجه بهتری از آن خواهیم گرفت.

وی گفت: با توجه به تجریباتی که همکاران در کمیسیون‌های مختلف دارند و ارزیابی میدانی که از پدیده کشف حجاب و مقابله با آن شده، ان‌شاءالله لایحه به گونه‌ای تقویت خواهد شد که همگان شاهد بازدارندگی بالای آن شوند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: بعضی از افرادی که کشف حجاب کردند، آگاهانه با شبکه‌های معاند در ارتباط هستند و البته برخی از این افراد هم ناآگاهانه این کار را انجام می‌دهند که امیدوارم با تلاش مجلس و همکاری قوا، در آینده نه چندان دور شاهد ریشه‌کن‌شدن این ناهنجاری در کشور باشیم.

۲۱۶۲۱۷