شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#حوزه#وزارت کشور#نماینده مردم#چابهار

نماینده مردم چابهار :مجلس در حوزه معیشت مردم هم مثل نامه معاون وزارت کشور برخورد کند

نماینده مردم چابهار :مجلس در حوزه معیشت مردم هم مثل نامه معاون وزارت کشور برخورد کند

مُنیبان نوشت: نماینده مردم چابهار در مجلس می‌گوید: مردم می‌گویند نمایندگان در مورد بسیاری از موضوعاتی که به حقوق مردم مربوط بوده به صورت جدی وارد نشدند اما اینجا که احساس می‌کنند شاکله مجلس مورد هدف قرار گرفته همه نمایندگان ورود جدی داشتند.

معین الدین سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به اظهارات برخی چهره‌های اصول‌گرا در مورد نمایندگان مجلس و اینکه ممکن است برخی از نمایندگان در انتخابات آینده در لیست اصول‌گرایان حضور نداشته باشند، گفت: بزرگان جریان انقلابی تحلیلی بر این اساس دارند که به هر دلیلی احساس کنند نماینده‌ای کارآمدی لازم را ندارد، طبیعتا سعی می‌کنند در دور بعد با نماینده قوی‌تر این خلأ را پر کنند.

او در پاسخ به اینکه مجلس یازدهم با ادعای انقلابی بودن کار خود را آغاز کرد آیا تاکنون حرکت انقلابی در مجلسی که نمایندگان آن چنین ادعایی دارند مشاهده شده یا خیر، افزود: این را مردم باید احساس کنند البته رهبری سه بار بر مجلس انقلابی تاکید کردند لذا بنده در این مورد حرفی ندارم.

سعیدی در پاسخ به اینکه بسیاری بر این باور هستند که تنش اخیر وزارت کشور و مجلس و در نهایت تاکید بر برکناری معاون سیاسی وزیر دخالت مجلس در امور دولت محسوب می شود، تصریح کرد: نمایندگان معتقدند فعلاً کسی برای انتخابات ثبت نام نکرده بنابراین مواد ۵۹ و ۶۰ قانون انتخابات مربوط به زمانی است که کسی در انتخابات ثبت نام کند لذا چنین مکاتبه‌ای توسط نمایندگان به عنوان عدم تعامل میان قوه مجریه و قوه مقننه ارزیابی شده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: از طرفی مردم می‌گویند نمایندگان در مورد بسیاری از موضوعاتی که به حقوق آنها مربوط بوده به صورت جدی وارد نشدند اما اینجا که احساس می‌کنند شاکله مجلس مورد هدف قرار گرفته همه نمایندگان ورود جدی داشتند.

سعیدی در پایان یادآور شد: بنده ضمن اینکه نگرانی نمایندگان در مورد چنین رویه‌ای در کشور را تایید می کنم اما انتظار دارم هر جا و به هر نحوی در مواردی مانند بحث تورم و موضوعات معیشتی که حقوق مردم تضییع می‌شود، مجلس چنین ورودی داشته باشد.


۲۱۶۲۲۰