شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#روزهای#سخت#انتظار

روزهای سخت در انتظار بورس

روزهای سخت در انتظار بورس

در جریان معاملات روز جاری در بازار اوراق بهادار تهران نماد بانک آینده پس از ۲ سال توقف و حواشی زیاد بالاخره در بازار پایه نارنجی فرابورس بازگشایی شد و باارزش معاملاتی بالا در صدر نمادهای روز جاری قرار گرفت.

این نماد در محدوده قیمتی ۱۵۰۰ تومانی مچ شد و ارزش بازاری ۲۴ هزار میلیاردتومانی را به خود گرفت و با صف خرید سنگین ۲۰۰ میلیاردتومانی کار را تمام کرد.

شاخص کل بورس تهران نیز با افت بیش از ۱۶ هزار واحد کار را تمام کرد تا افت‌های نیم ساعت‌های پایانی دو روز کاری گذشته در بازار بورس تهران به‌عنوان سیگنال‌های سنتی در بازار عمل کنند و بازار امروز پس از رسیدن به مقاومت ۲.۲ میلیون واحدی مسیر نزولی را به خود بگیرد.

چندی پیش که سطح حمایتی ۲.۲ میلیون واحدی روبه‌پایین به‌واسطه اخبار و حواشی شکسته شد اهالی تکنیکالیست بازار سرمایه معتقد بودند که بازار برای روزهای آینده کار دشواری را در پیش خواهد داشت.

نمادهای قرن و ارفع در طی چند روز گذشته با انتشار صورت‌های مالی سه‌ماهه به استقبال  فصل تابستان رفتند. نماد رفع در بازده سه‌ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ با درآمد عملیاتی ۵ هزار و ۱۱۵ هزار میلیاردتومانی توانست حاشیه سود خالص و ناخالص تقریباً ۴۵ درصدی را برای خود شناسایی کند و ارفع با این میزان از فروش در سه ماه ابتدایی سال جاری توانست نسبت به فصل زمستان که فروش ۳ هزار و ۱۶۸ میلیاردتومانی داشت رشد ۱۶۱درصدی در درآمدهای عملیاتی را کسب کند.