شهر خبر

روزنامه فرهیختگان:

اعتراف سنگین برای اصولگرایان؛ مجلس یازدهم در حوزه فرهنگ از باقی مجالس ضعیف‌تر عمل کرد

روزنامه فرهیختگان نوشت: مجلسی که از سر گذراندیم و ماه‌های آخر فعالیتش را می‌گذراند در حوزه فرهنگ از باقی مجالس ضعیف‌تر عمل کرد. هر وقت هم که بهشان گفته شد پس شما کجایید و چرا منشأ هیچ اثری نیستید، وسط پریدند و با یک اظهارنظر تند و رادیکال کاری کردند که همه دوباره به سکوت‌شان قانع شدند.

اعتراف سنگین برای اصولگرایان؛ مجلس یازدهم در حوزه فرهنگ از باقی مجالس ضعیف‌تر عمل کرد
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۱۸:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه فرهیختگان اذعان کرده که کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم ضعیف‌ترین کمیسیون فرهنگی در دوره‌های مختلف مجلس بوده است.

به گزارش فرهیختگان، در دوره اخیر مجلس شورای اسلامی وظایف کمیسیون فرهنگی سنگین‌تر از بسیاری دوره‌های دیگر بود اما هیچ اثری از نمایندگان عضو این کمیسیون در مصب‌های حساس و مقاطع سرنوشت‌ساز دیده نشد. همان روز اولی که نمایندگان وارد مجلس شدند، معلوم شد که موضوع فرهنگ نزد آنها چقدر مظلوم است. به جز تعداد محدودی که با میل خودشان به کمیسیون فرهنگی آمدند، الباقی به این دلیل فرهنگی شدند که در کمیسیون‌های دیگر جا نبود. این چیزی نیست که تفسیر ناظران طعنه‌زن و تعبیر کنایه‌آمیز منتقدان باشد؛ همان چیزی است که از زبان یکی از نماینده‌ها شنیده شد وقتی از او پرسیدیم آخرین فیلمی که دیدی و آخرین کتابی که خواندی چه بود.

این روزنامه اصولگرا افزوده است: شاید ترکیب کمیسیون فرهنگی مجلس ایران هیچ‌گاه کاملا رضایت‌بخش نبوده باشد. شاید در تمام دوره‌هایی که تا به حال در خانه ملت طی شده غیر از برخی افراد دلسوز و خوشنام، اکثر افراد حاضر در کمیسیون فرهنگی دغدغه‌مندی کافی را نداشته‌اند. اما به هر حال مجلسی که از سر گذراندیم و ماه‌های آخر فعالیتش را می‌گذراند در حوزه فرهنگ از باقی مجالس ضعیف‌تر عمل کرد. هر وقت هم که بهشان گفته شد پس شما کجایید و چرا منشأ هیچ اثری نیستید، وسط پریدند و با یک اظهارنظر تند و رادیکال کاری کردند که همه دوباره به سکوت‌شان قانع شدند.