شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قطر#قدیمی#قهرمانی آسیا

عضو ارشد ایرانی کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا به قطر دعوت شد

عضو ارشد ایرانی کمیته مربیان کنفدراسیون آسیا به قطر دعوت شد

مهرداد بابادیوند به عنوان قدیمی ترین عضو کمیته جوانان و مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا از ایران به دعوت این کنفدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم قطر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز ؛ مهرداد بابادیوند به عنوان عضو اصلی کمیته جوانان و مربیان کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، به دعوت رئیس ATTU به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در قطر دعوت شد.

سرمربی تیم ملی ایران در المپیک ۲۰۱۲ لندن، از روز اول برگزاری مسابقات به عنوان نماینده کنفدراسیون آسیا در دوحه حاضر خواهد بود و تمامی رقابت ها را از نزدیک زیر نظر خواهد داشت و بعد از اتمام این مسابقات در جلسه ای با حضور اعضا و رئیس این کمیته گزارشی در خصوص نحوه ی برگزاری و کیفیت بازیکنان ارائه خواهد داد.

همچنین مقرر شد پیشنهاداتی از سوی اعضای حاضر در این کمیته برای بهبود شرایط برگزاری این رویداد معتبر و قدیمی در قاره آسیا به رئیس کنفدراسیون آسیا ازائه شود تا در سال های آتی شاهد برگزاری هرچه بهتر این مسابقات بود.

بابادیوند که از سال ۲۰۱۱ در کمیته جوانان و مربیان آسیا حضور دارد، با سابقه ی ۱۳ سال حضور، بیشترین سابقه را در میان اعضای حاضر در این کمیته در قاره ی کهن دارد.

258 258