شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رونالدو#پرسپولیس#ایران

گولسیانی: از رویارویی با رونالدو و بنزما ترسی نداریم

گولسیانی: از رویارویی با رونالدو و بنزما ترسی نداریم

ایران ورزشی نوشت: مدافع پرسپولیس از ماندن بیرانوند خوشحال است.

گئورگی گولسیانی از روز گذشته در تمرینات پرسپولیس حاضر شد و با صلابت بعد از حضور در اردوی تیم کشورش و کنار ملی‌پوشان گرجستانی در چند بازی مهم مقدماتی جام ملت‌های اروپا و تمدید قراردادش با پرسپولیس از روز گذشته به تمرینات پرسپولیس اضافه شد، به همین دلیل و به بهانه اضافه شدن کنعانی‌زادگان به خط دفاعی پرسپولیس که رقابت در خط دفاعی پرسپولیس به اوج خودش خواهد رسید با ایران‌ورزشی گفت و گویی اختصاصی داشت.


واقعاً خیلی خوشحالم که در یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا حضور دارم. ما چالش‌های بزرگی را پیش‌رو داریم و احتیاج داریم که برای یک فصل بزرگ و فشرده آماده شویم.



هر بازیکنی را بتوانیم بخریم که به ما کیفیت و تجربه بهتری بدهد از آن استقبال می‌کنیم.



من هیچ‌وقت قبل از این با شهاب دیدار نداشتم ولی می‌دانم او بازیکن با کیفیتی است و خیلی خوشحالم که چنین بازیکنی به تیم‌مان اضافه شده است. در این رابطه باید اضافه کنم نمی‌دانم به چند مهاجم دیگر نیاز داریم و این بستگی به نظر مربیان دارد. ما کاملاً به مربیان‌مان اعتماد داریم.



ما از کسی نمی‌ترسیم و خیلی خوشحال می‌شویم که بخواهیم مقابل ستاره‌های بزرگ بایستیم. موج تازه‌ای برای جذب ستاره‌ها راه افتاده و سوپر استارهای زیادی به تیم‌های آسیایی پیوسته‌اند و این قطعاً سطح لیگ آسیا را ارتقا می‌دهد.



کریم شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد و مربی بسیار خوبی است. من جزئیات را نمی‌دانم اما خیلی خوشحال می‌شدم که دوباره می‌توانستم با ایشان کار کنم، با این وجود برای ایشان در کار و زندگی شخصی‌اش آرزوی بهترین‌ها را دارم.



من نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داد. به خاطر همین هم نمی‌توانم نظری بدهم. من فقط می‌دانم بیرانوند دروازه‌بانی بسیار خوب است و این هم یک واقعیت خوب است که او در تیم ما مانده که این امر موجب خوشحالی من است و حضورش موجب می‌شود که من اعتماد به نفس بیشتری داشته باشم.



بله به ایران برگشتم و در تمرین شرکت می‌کنم تا استارت کارم را برای فصل جدید با پرسپولس بزنم.

257 251