شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح‌طلبان

روزنامه اصولگرا:

باهنر که حرفی نزده؛ اصلاح‌طلبان بهانه‌جو هستند!

روزنامه ایران نوشت: اگر تبدیل کردن اظهارنظر یک فعال سیاسی به بهانه‌ای برای جنجال کردن و موضع مظلومیت گرفتن، یک هنر بود، باید گفته می‌شد که اصلاح‌طلبان در این زمینه هنرمندان خوبی در جمع‌شان دارند.

باهنر که حرفی نزده؛ اصلاح‌طلبان بهانه‌جو هستند!
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ ۱۹:۲۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه ایران با اشاره به اظهارات اخیر محمدرضا باهنر مبنی بر تعیین شرط‌وشروط برای حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مدعی شده که این جریان سیاسی بهانه‌جو است!

به گزارش ایران، اگر تبدیل کردن اظهارنظر یک فعال سیاسی به بهانه‌ای برای جنجال کردن و موضع مظلومیت گرفتن، یک هنر بود، باید گفته می‌شد که اصلاح‌طلبان در این زمینه هنرمندان خوبی در جمع‌شان دارند. چه آنکه بر همین اساس توانسته‌اند بخشی از سخنان محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین را اسباب واویلا و وامصیبتا کنند و با جا زدن آن به جای موضع حاکمیت مدعی شوند که قرار است پیش راه حضورشان در انتخابات مانع ایجاد شود. ادعایی که البته جدید نیست و از فرط سال‌ها تکرار در ادبیات این جریان سیاسی نخ‌نما شده است اما این بار طیف محدودی از آنها قصد دارند آن را به ابزاری برای توجیه تاکتیک از پیش شکست‌خورده تحریم انتخابات تبدیل کنند. کما اینکه اظهارنظر باهنر نیز ناظر به شفاف کردن همین قصد مطرح شد.

روزنامه دولتی ایران افزوده است: این همه در حالی است که سخنگوی شورای نگهبان و نیز رئیس ستاد انتخابات کشور به عنوان بازتاب دهنده نظرات نهادهای ناظر و مجری انتخابات بارها بر ضرورت رقابتی بودن آن تأکید کرده‌اند. برای اصلاح‌طلبان اما این تأکیدات شنیدنی نیست و گویا ترجیح می‌دهند ریزش شدید سبد آرای‌شان را پیش از واقعه با همین بهانه‌جویی‌ها علاج کنند؛ راهکاری که حتماً برای یک جریان سیاسی با سابقه نسخه قابل دفاعی نیست.