شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#برجام#دولت#انتخابات

مدیرکل سیاسی استانداری همدان: همه امید دولت قبلی به کشورهای غربی و کدخدا بود / پیشرفت را در گرو عمل به تعهدات برجام می‌دانستند!

مدیرکل سیاسی استانداری همدان: همه امید دولت قبلی به کشورهای غربی و کدخدا بود / پیشرفت  را در گرو عمل به تعهدات برجام می‌دانستند!

کیهان نوشت: مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد و گفت: هر کس در هر جایگاهی مردم را ناامید کند و بذر امید را در دل مردم بخشکاند، خائن است.

غلامرضا فریدونی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی فامنین، نقد منصفانه را موجب پویایی و حیات جامعه عنوان کرد و افزود: در نقد سازنده فرد از روی خیرخواهی و دلسوزانه انتقاد می‌کند از این رو مرز بین نقد و تخریب کاملا مشخص است.

وی بااشاره به اینکه باید نقاط قوت و ضعف‌ها را بیان کنیم زیرا این یک روش قرآنی است تصریح کرد: متاسفانه برخی علی‌رغم دیدن دستاوردهای خوب و سازنده دولت و مدیران استانی فقط مسیر تخریب را در پیش گرفته‌اند!

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان با تاکید بر اینکه روی کار آمدن دولت مردمی آیت‌الله رئیسی شعارهای انقلاب را احیا کرد گفت: همه امید دولت قبلی به کشورهای غربی و کدخدا بود و پیشرفت کشور را در گرو عمل به تعهدات برجام می‌دانست!

وی بااشاره به اینکه امروز دولت در حوزه بین‌الملل و سیاست خارجی توانسته به توفیقات فراوانی دست یابد اظهار داشت: برخی به طعنه می‌گفتند مگر شما زبان صحبت کردن با دنیا را می‌دانید؟ اما زمان نشان داد که این دولت با حفظ عزت و جایگاه نظام اسلامی، زبان گفت‌وگو با دنیا را بهتر از دولت‌ قبلی می‌داند.

فریدونی به عملکرد موفق سیاست خارجی کشور درخصوص اضمحلال گروهگ منافقین در کشورهای خارجی ‌اشاره کرد و گفت: اکنون مقامات آلبانی دیگر اجازه نمی‌دهند که منافقان در خاک این کشور علیه ایران توطئه کنند و به آنها این فرصت را داده تا هر چه زودتر خاک این کشور را ترک کنند.

وی جوان‌گرایی را یکی از اصول اساسی دولت و مدیران ارشد استانی در دستیابی به اهداف عنوان کرد و افزود: اکثر مسئولان در شهرستان فامنین از قشر جوان هستند زیرا مدیریت ارشد استان معتقد است که باید به جوان‌ها اعتماد کرد و امور را به آنها سپرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان در بخش دیگری از سخنانش به بیان برخی از اقدامات بزرگ دولت و مدیران ارشد در استان ‌اشاره کرد و اظهار داشت: دسترسی به آب پایدار و سالم، تامین برق پایدار و مطمئن، احیای واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برقراری پرواز حجاج از فرودگاه همدان، تخصیص زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و تلاش برای ثبت جهانی هگمتانه را تنها بخشی از اقدامات مسئولان در راستای خدمت به مردم برشمرد.

وی در ادامه به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: مشارکت در انتخابات یک اصل است لذا در انتخابات باید به چهار اصل مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت توجه جدی شود.

فریدونی با تاکید بر اینکه رفتار مجریان در انتخابات باید عادلانه و متوازن باشد خاطرنشان کرد: مدیران برای پیشبرد کارهای مردم باید تعامل و همکاری با نمایندگان را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

۲۱۶۲۲۰