شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#باشگاه پرسپولیس#بیرانوند

یک هفته با روح و روان مردم بازی کردید، حالا می گویید شوخی بود؟

یک هفته  با روح و روان مردم بازی کردید، حالا می گویید شوخی بود؟

اطلاعات نوشت:هیاهوی بیرانوند فروکش کرد، امادر میان آن هیاهوی رفت وبرگشت، مدیریت باشگاه پرسپولیس که اندکی ذوق زده به نظر می رسید نزد هواداران و اصحاب رسانه واژه ای را مطرح کرد که این نوع گفتار و ادبیات در شان یک مدیر عامل آن هم در سطح باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست.

مدیر عامل باشگاه گفت که انتقال بیرانوند به استقلال شوخی بود!

شوخی با چه کسی؟یک هفته با روح وروان مردم وهوادار بازی کردن شوخی است؟ اگر نمی دانید بدانید،بسیاری از هواداران به خاطر همین شوخی تا لبه پرتگاه و حتی تا پایان حیات زندگی پیش رفتند.

هوادار از شما انتظار دارد با آنها شفاف باشید؟ باید با آنها صاف وپاک وساده و صادق دلایل رفت وبرگشت بیرانونددر میان گذاشته شود.

استفاده از واژه شوخی به سخره گرفتن شخصیت واحساسات پاک هوادار است. اگر قرار بود در کمتر از یک ساعت معوقه بیرانوند پرداخت شود،چرا این مبلغ قبل از شوخی! پرداخت نشد؟چرا روح وروان هوادار به بازی گرفته شد تا پایان این سناریوی به واژه شوخی ختم نشود؟هواداری که به نوعی سهامدار باشگاه هم تلقی می شود ،مایل است به صورت شفاف بداند، در رفت وبرگشت بیرانوند چه مقدار برای باشگاه آب خورده است ؟هوادارو سهامدار به دنبال آمار وارقام وارائه بیلان کاری هستند.

هوادار یا همان سهامدار نیاز به شوخی ندارد،آنها از مدیریت باشگاه توقع دارند به جای شوخی به هنگام انعقاد قرارداد به گونه ای عمل شود که بازیکنی با داشتن دوسال از مدت قراردادش نتواند آرامش تیم وهوادار را برهم بریزد. اتفاقا انتقال بیرانوند نه فقط شوخی نبود،بلکه کاملا هم جدی دیده می شد.

23302