شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بیمه

سخنران پیش از خطبه نماز جمعه شیراز:

بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی دارد که همان تحمل دشواری‌هاست

حجت‌الاسلام ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز گفت: بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی نیز دارد که همان تحمل دشواری‌ها است.

بیمه ولایت برای مردم هزینه‌هایی دارد که همان تحمل دشواری‌هاست
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ ۱۸:۴۰:۵۸
اعتمادآنلاین |

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مردم فارس در برپایی جشن‌های ‌غدیر غوغا کردند، گفت: برپایی باشکوه جشن‌های غدیر به دشمنانی که سعی داشتند چهره‌ای دیگر از شیراز نشان دهند، ثابت کرد که اینجا شهر علی (ع) و اهل بیت است.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه نیز در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه امروز شیراز گفت: خداوند ولایت را بیمه‌ای برای حفاظت بشر از اضطراب، انحراف و سقوط قرار داده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نمونه‌هایی از تاریخ ادیان و اسلام، افزود: در طول تاریخ هر کس که با پیامبران و اولیای الهی بوده از اضطراب دور بوده و به رستگاری رسیده است. نمونه‌هایی از ولایتمداری در تاریخ انقلاب اسلامی رزمندگان دفاع مقدس بودند که بدون هیچ نگرانی در جبهه حق زیر خمپاره و توپ‌های جنگی دشمن جنگیدند.

این کارشناس مذهبی اظهار کرد: 48 هزار شهید نظام جمهوری اسلامی ایران پرواز کردند و همنشین اولیا شدند. منافقین مصداقی از کسانی هستند که جدایی از ولایت آن‌ها را منحرف کرد و به ورطه سقوط کشاند طوری که سردرگم در کشور‌ها شده‌اند.