شهر خبر

طرح واگذاری زمین رایگان از این استان آغاز شد

طرح واگذاری زمین رایگان از این استان آغاز شد
واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان در خراسان رضوی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند

راه و شهرسازی: مراسم واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان در خراسان رضوی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان در دانشگاه فرودسی مشهد برگزار شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: امروز آغاز جریان بزرگ در خراسان رضوی است و قرار است و ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند واگذار شود.

وحید داعی در مراسم جشن واگذاری ۱۲۱۰ قطعه زمین رایگان به خانواده‌های دارای ۳ فرزند که در دانشگاه فردوسی برگزار شد، ضمن آرزوی توفیق به خدمتگزاران جمهوری اسلامی اظهار کرد: پیری جمعیت یکی از تهدیدهای کشور است که رهبر مقام معظم رهبری به صورت مستمر به آن تاکید داشتند.

وی افزود: خوشبختانه قانون جوانی جمعیت توسطمجلی طراحی، مصوب و ابلاغ شد و هر یک از وزارتخانه‌ها تکالیفی داستنداز جمله وزارت راه و شهرسازی که مهم‌ترین تکلیف موضوع واگذاری زمین بود

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: جناب وزیر از ابتدا تاکید داشتند که این موضوع رسیدگی وکار را سرعت بخشیم و ما نیز موظف به انجام آن شدیم. در این دهه از عید قربان تا عید غدیر در کل استان‌ها واگذاری زمین در خراسان رضوی انجام شد.

داعی تاکید کرد: امروز در این مراسم ۱۲۱۰ خانواده حضور دارند تا قرارداد واگذاری زمین رایگان به آنها تعلق گیرد. امروز آغاز جریان بزرگ در خراسان رضوی است و با کمک مدیران امید داریم این فرآیند را تا آخر سال با سرعت ادامه و افزایش دهیم