شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#پرویز پرستویی

پرویز پرستویی پشت شماعی‌زاده درآمد: حق مردم را از «طبری»‌ها بگیرید

پرویز پرستویی با انتشار تصاویری از دادگاه «طبری» و عکسی از حسن شماعی‌زاده، خواستار ورود دستگاه قضا و تجدید نظر در حکم صادره علیه این خواننده خارج از ایران شد.
پرویز پرستویی پشت شماعی‌زاده درآمد: حق مردم را از «طبری»‌ها بگیرید

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، پرویز پرستوی در جدیدترین پست اینستاگرام خود با انتشار تصاویری از دادگاه «طبری» و عکسی از حسن شماعی‌زاده، به بیان جزییاتی از ماجرای مزایده منزل پدری همسر حسن شماعی زاده پرداخت و خواستار ورود دستگاه قضا و تجدید نظر در حکم صادره علیه این خواننده شد.

پرستویی نوشت: «آقای طبری محبوب دل‌های متهمان اقتصادی را ببینید با چه وقاحتی در محکمه جلوی قاضی و نماینده دادستان به ریش همه می‌خندد. این تازه نمونه کوچکی از شیادان است که بر سر سفره اختلاس گران نشسته و گردن کلفت کرده و الان هم براحتی روزگار می‌گذراند.

(حال به این موضوع توجه کنید)هنرمندی بنام حسن شماعی زاده که یک عمر برای مردم خوانده و آهنگسازی کرده و موجب شادی مردم شده و در حال حاضر در آمریکا در ۸۱ سالگی بسختی روزگار میگذراند به قول معروف با سیلی صورت خود را سرخ می‌کند و حتی اگر کنسرتی داشته باشد که ندارد، سرپا نمی‌تواند بایستد، ملکی در منطقه جماران دارد که، در اصل میراث پدری همسرش است، که بنام دو فرزندش می‌باشد.

در زمانی که آقای خمینی در قید حیات بودند و در جماران در این ملک سکونت داشتند و آقای شماعی زاده مثل خیلی از هنرمندان که در آن مقطع به ناچار مهاجرت کردند و اموالشان رها شده در اینجا باقی ماند، افراد کمیته در آن مسقر شدند و بعد از درگذشت آقای خمینی، همسر آقای شماعی زاده به خاطر پس گرفتن خانه دخترانش سه بار به ایران آمده و به دادگاه انقلاب مراجعه کرده که متاسفانه رای آقای حسین علی نیری این بوده که شماعی زاده از راه شغل کثیف خوانندگی این ملک را خریداری کرده؟! و در حال حاضر ملک به مزایده گذاشته شده و قرار است آپارتمان سازی شود! 
در صورتی که ملک ارث پدری همسرش بوده و هیچ ربطی به خود آقای شماعی زاده ندارد. 

واقعا روا نیست که هنرمندان آن زمان را کثیف بنامیم و اموالشان را مصادره کنیم. فکر نمیکنم این قضاوت و حکم خدا پسندانه باشد! 

بهتر نیست بجای اینکه این هنرمندان مظلوم را که در غربت بسختی شب و روز میگذرانند را تحت فشار بگذاریم، حقوق حقه 
مردم را از حلقوم طبری‌ها و اربابانشان بیرون بکشیم؟ اینقدر باعث سرشکستگی و دلشکستگی این هنرمندان در غربت 
نشویم.