شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#شاسی بلند

این شاسی بلند جدید چینی حریف می‌طلبد! +عکس

بی‌وای‌دی دنزا N ۷ پس از رونمایی پر سر و صدایش، وارد فاز فروش و عرضه شده و قصد دارد تا رقبای هم رده خود را شکست دهد.

خبرآنلاین نوشت: سوم جولای، BYD رسما شاسی بلند N۷ را با نام تجاری Denza عرضه کرد. در مجموع شش مدل با بازه قیمت ۴۱۶۰۰ تا ۵۲۴۰۰ دلار به بازار عرضه شد. انتظار می‌رود تحویل از اواسط تیرماه آغاز شود و به طور مشخص حدود ۳۰۰۰ دستگاه در ماه جولای و ۶۰۰۰ دستگاه در ماه آگوست تحویل داده می‌شود.

گفتنی است تا تاریخ ۶ خرداد، پیش فروش دنزا N۷ از مرز ۲۰ هزار دستگاه گذشته است.

به گفته این خودروساز، دنزا N۷ بر اساس نسخه ارتقا یافته پلتفرم الکترونیکی BYD ۳.۰ ساخته شده است که دارای ویژگی‌هایی از جمله سیستم باتری ساختاری CTB و iTAC (سیستم کنترل سازگاری گشتاور هوشمند) است.

Denza N۷ در دو مدل تک موتوره و دو موتوره چهار چرخ محرک موجود است که هر دو به یک بسته باتری ۹۱.۳۹۲ کیلووات ساعتی Blade مجهز هستند.

قدرت نسخه تک‌موتوره ۳۰۸ اسب‌بخار بوده و برد آن پس از هر بار شارژ ۷۰۲ کیلومتر است. نسخه دو موتوره و چهار چرخ محرک دارای یک موتور در جلو و یک موتور در عقب است که به ترتیب ۲۱۴ اسب‌بخار و ۳۰۸ اسب‌بخار و در مجموع ۵۲۲ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند.

این مدل پس از هربار شارژ قادر است ۶۳۰ کیلومتر مسافت را طی کند و شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر آن ۳.۹ ثانیه طول می‌کشد.علاوه بر این، فناوری شارژ سریع دوگانه این خودرو دارای حداکثر قدرت شارژ ۲۳۰ کیلووات است.

از نظر ظاهری، Denza N۷ از طراحی π-MOTION استفاده می‌کند که نشان‌دهنده امکانات بی‌نهایت است.نمای جلویی طراحی خاص و متناسب با سایر محصولات بی‌وای‌دی دارد.

در کنار دیلایت‌های کوچک داخل چراغ جلو، یک دیلایت کشیده در قسمت پایینی سپر به چشم می‌خورد.

نمای پشتی دنزا N از چراغ متصل بهره برده و ظاهری شبیه به پورشه پانامرا دارد. این خودرو به عنوان یک SUV سایز متوسط شناخته می‌شود.

در بالاترین تریم، ۳۳ سنسور در اطراف خودرو از جمله LiDAR، رادارهای موج میلی‌متری، تراشه NVIDIA Orin و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

در داخل با سیستم صوتی Devialet و شش صفحه نمایش مواجه هستیم.نمایشگر اینسترومنت و نمایشگر سرنشین شاگرد هر دو ۱۰.۲۵ اینچی هستند. صفحه نمایش مرکزی ۱۷.۳ اینچی و دارای وضوح صفحه نمایش ۲K است و در آینده با سیستم عامل هارمونی هواوی سازگار خواهد بود.

علاوه بر این سه صفحه نمایش، یک AR-HUD برای کمک ناوبری و دو صفحه نمایش در کنار دو خروجی تهویه مطبوع برای نمایش دما وجود دارد.

صندلی ها با چرم ناپا پوشیده شده‌اند. فضای صندوق عقب می تواند یک چمدان ۲۰ اینچی را در خود جای دهد.

این شاسی بلند جدید چینی حریف می‌طلبد! +عکس

این شاسی بلند جدید چینی حریف می‌طلبد! +عکس

این شاسی بلند جدید چینی حریف می‌طلبد! +عکساین شاسی بلند جدید چینی حریف می‌طلبد! +عکس

این شاسی بلند جدید چینی حریف می‌طلبد! +عکس