شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فرانسه#مسکو

ادعای روزنامه رسالت:

یک جریان شناخته‌شده داخلی در مسکو ترقه منفجر شود هزار تحلیل می‌دهد اما درباره جنگ تمام‌عیار در فرانسه کلمه‌ای نمی‌گوید!

یک روزنامه اصولگرا نوشت: یک جریان شناخته‌شده در داخل وجود دارد اگر یک ترقه در مسکو منفجر شود هزار تفسیر و تحلیل می‌دهند و دولت را در نگاه راهبردی به شرق مورد مذمت قرار می‌دهند. اما یک جنگ تمام‌عیار در فرانسه در خیابان‌ها در جریان باشد، حاضر نیستند از جنایات حقوق بشری و نقض حقوق بشر و نفی خشونت در فرانسه کلمه‌ای بگویند.

یک جریان شناخته‌شده داخلی در مسکو ترقه منفجر شود هزار تحلیل می‌دهد اما درباره جنگ تمام‌عیار در فرانسه کلمه‌ای نمی‌گوید!
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۹:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه رسالت از «یک جریان شناخته‌شده» در داخل که نامی از آن نبرده به دلیل آنچه سکوت در برابر اعتراضات فرانسه خوانده انتقاد کرده است.

به گزارش رسالت، یک جریان شناخته‌شده در داخل وجود دارد اگر یک ترقه در مسکو منفجر شود هزار تفسیر و تحلیل می‌دهند و دولت را در نگاه راهبردی به شرق مورد مذمت قرار می‌دهند. اما یک جنگ تمام‌عیار در فرانسه در خیابان‌ها در جریان باشد، حاضر نیستند از جنایات حقوق بشری و نقض حقوق بشر و نفی خشونت در فرانسه کلمه‌ای بگویند.

این روزنامه اصولگرا افزوده است: امروز ماکرون در چاهی سقوط کرده است که سرویس‌های جاسوسی و امنیتی فرانسه در پاییز سال گذشته مشغول حفر آن در خیابان‌های تهران بودند. فریاد او به‌جایی نمی‌رسد. او تهدید کرده است اگر پدر و مادر جوانانی که در کف خیابان هستند جلوی آن‌ها را نگیرند به ۲ سال زندان و پرداخت ۳ هزار یورو محکوم می‌شوند. او درجایی نشسته است که هم قانون وضع می‌کند و هم قاضی است، هم دادستان؛ این تصویر رعایت «حقوق بشر» در کشوری است که در اروپا حرف اول را در حوزه «حقوق» می‌زند.