شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تلویزیون#نمایش خانگی#شورای عالی

شما نظر دهید/ سریال‌های نمایش خانگی زیر نظر تلویزیون باشند؟

شما نظر دهید/ سریال‌های نمایش خانگی زیر نظر تلویزیون باشند؟

بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی نظارت بر تلویزیون برعهده صداوسیما گذاشته شده است، خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره این موضوع را با ما در میان بگذارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اختلافات شبکه نمایش خانگی و سازمان صداوسیما این روزها بیش از هر دوره‌ای اوج گرفته است و ماجرا هم مربوط به مصوبه اخیر شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در تاریخ ۳۰ خرداد به تصویب رسید و طبق آن مصوبه قرار شد که صداوسیما نظارت کامل روی تمام محتواهای تولیدی شبکه نمایش خانگی داشته باشد و حتی تبلیغات آن هم با تایید صداوسیما انجام شود.

این مصوبه باعث شد جمعی از هنرمندان نسبت به افزایش ممیزی و ناکارآمد شدن شبکه نمایش خانگی اعتراض کنند که تازه‌ترین اعتراض هم متعلق به فریدون جیرانی است که در جلسه دبیر شواری عالی انقلاب فرهنگی داد می‌زند و می‌گوید این نظارت جواب نمی‌دهد.

به بهانه این ماجرا، خبرآنلاین از مخاطبان خود می‌خواهد تا نظرشان درباره این ماجرا را برای ما بنویسند که آیا موافق هستند سریال‌های شبکه نمایش خانگی تحت نظارت صداوسیما قرار بگیرند و برای پخش از چهارچوب سخت تلویزوین عبور کنند یا خیر؟

۵۷۲۴۵