شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#اصولگرایان#اصلاح‌طلبان#تحریم

بیژن مقدم، فعال سیاسی اصولگرا:

حملات انتخاباتی اصولگرایان به اوج خود رسید/ اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند گرفتن امتیاز بیشتر جز با تهدید به تحریم انتخابات ممکن نمی‌شود!

یک فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: اصلاح‌طلبان جایگاهی در بین مردم برای خود نمی‌بینند و تصور می‌کنند با ژستی نزدیک به اپوزیسیون و گفتن اینکه ما انتخابات را تحریم می‌کنیم، می‌توانند امتیازاتی دریافت کنند. حالا اگر نتوانستند امتیازی دریافت کنند، آن وقت واقعا به سمت تحریم می‌روند.

حملات انتخاباتی اصولگرایان به اوج خود رسید/ اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند گرفتن امتیاز بیشتر جز با تهدید به تحریم انتخابات ممکن نمی‌شود!
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۴ ۱۳:۴۰:۲۵
اعتمادآنلاین |

سخنان برخی از اصلاح‌طلبان رادیکال نشان می‌دهند آنها قصد دارند عموم اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش رو را به سمت تحریم سوق دهند. حالا پرسش آن است در صورتی که اصلاح‌طلبان تحریم را بر مشارکت ترجیح دهند، سرنوشت سیاسی‌شان چه می‌شود؟ آیا می‌توان در این صورت آنها را نزدیک به اپوزیسیون تصور کرد؟

به گزارش فردا، بیژن مقدم، تحلیلگر مسائل سیاسی، درباره این موضوع گفت: «اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند گرفتن امتیاز بیشتر جز با تهدید به تحریم انتخابات ممکن نمی‌شود. ضمن اینکه تجربه گذشته هم این را می‌گوید که هر وقت این جریان در انتخابات موفق نشده است، انتخابات را به انحاء مختلف زیر سوال برده است؛ اکنون هم در همان مسیر حرکت می‌کند.

بخش هایی از گفت و گوی مقدم را در ادامه می خوانید: