شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#انسانی#مجموعه

اقدام شهرداری تهران برای تخلیه و پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی

اقدام شهرداری تهران برای تخلیه و پلمب خانه اندیشمندان علوم انسانی

شرق نوشت: روز گذشته شهرداری تهران با حضور پرتعداد در خانه اندیشمندان علوم انسانی سعی در تخلیه و پلمب ساختمان این مجموعه کرده است.

بنا بر اخبار رسیده، روز گذشته معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری و مدیرکل مطالعات فرهنگی و اجتماعی به همراه تعداد زیادی عوامل اجرایی شهرداری تهران با در دست داشتن حکم پلمب ساختمان اقدام به تغییر قفل‌ها و بیرون کردن عوامل اجرایی خانه اندیشمندان علوم انسانی کردند.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که شورای شهر تهران با این اقدام مخالف است اما بر اساس دستور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، عوامل شهرداری اصرار به تخلیه و تحویل ساختمان دارند.

این در حالی‌ست که رییس و برخی از مدیران خانه اندیشمندان علوم انسانی، شب گذشته را در این محل گذراندند تا این ساختمان را حفظ کنند. پیگیری‌ها از مدیران شهرداری برای دریافت پاسخ درباره چرایی این موضوع بی‌نتیجه ماند.

گفتنی‌است خانه اندیشمندان علوم انسانی ۱۲ سال پیش در محل پارک ورشو تهران به منظور همفکری و همراهی اندیشمندان در حوزه‌های مختلف علمی ایجاد شده است و تاکنون برنامه‌های زیادی در حوزه علوم انسانی و برای بیش از دویست شخصیت علمی و فرهنگی کشور آیین نکوداشت و بزرگداشت برگزار کرده است.

۴۷۲۳۶