شهر خبر

وزیر ارتباطات توپ «کندی اینترنت» را به زمین دیگری انداخت! +ویدئو

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات به جای پاسخ گوی صریح درباره اقدامات وزارت خانه متبوع خود برای رفع مشکلات اینترنت انگشت اشاره را به سمت مرکز ملی فضای مجازی نشانه رفت.

وزیر ارتباطات توپ را به زمین دیگری انداخت

به گزارش«اطلاعات آنلاین»، عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات در حاشیه جلسه هیئت دولت درباره روند بررسی انتقادات و گلایه ها از سرعت پایین اینترنت اظهار داشت: رئیس‌جمهور دستور داده بودند در شورای عالی فضای مجازی کارگروهی درباره گلایه‌ها از اینترنت تشکیل شود. ما نمایندگان را به مرکز ملی فضای مجازی معرفی کردیم و امیدواریم مرکز ملی از ظرفیت‌های خودش در دوره جدید استفاده کند  تا مشکلاتی که خارج از اراده وزارتخانه در حوزه شبکه هست برطرف کنیم!

این در حالی است که زارع پور چندی پیش با قاطعیت منکر اختلال در اینترنت شده بود. اکنون نیز به جای پاسخ گویی صریح از اقدامات وزارت خانه متبوع خود، توپ را به زمین مرکز ملی فضای مجازی انداخت. این درحالی است که این مرکز وظیفه سیاستگذاری و نظارت بر اجرای سیاست ها را بر عهده دارد.

به تازگی ویدیویی کوتاه از وزیر ارتباطات در حاشیه نمایشگاه الکامپ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در پاسخ به یکی از غرفه داران درخصوص وضعیت اینترنت می‌گوید: شما اختلال را به من نشان دهید!

تعداد بازدید : 0