شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##خودروی#کره#محبوب#راه#ایران؟

خودروی کره ای محبوب در راه ایران؟

خودروی کره ای محبوب در راه ایران؟

پیکانتو ۲۰۲۴ یکی از کوچک‌ترین هاچ بک‌های دنیا با ظاهر و امکاناتی جدید رونمایی شد و احتمالاً کوشا خودرو هم برای سال آینده، ۲۰۲۴، برنامه هایی برای واردات این خودرو خواهد داشت.

پیکانتو یکی از کوچک‌ترین هاچ بک‌های کمپانی کیا و دنیاست که در سگمنت A این کلاس بدنه قرار می‌گیرد و به دلیل ابعاد و اندازه‌ای که دارد توانسته است با استقبال خوبی در دنیا مواجه شود و معرفی نسخه‌های جدیدش هنوز هم ادامه دار باشد.

اکنون پیکانتو ۲۰۲۴ با ظاهری به شدت جذاب تر از نسخه قبلی معرفی شده است، که با توجه به طراحی به‌روز و زیبایش، به احتمال زیاد بتواند یکی از گزینه‌های جدی وارداتی کوشا خودرو برای سال آینده باشد.

پیکانتو-2

طراحی‌های قبلی پیکانتو چنگی به دل نمی‌زد و بیش تر خریداران فقط به دلیل سایز و ابعادش این خودرو را خریداری می‌کردند، اما اکنون وضعیت به کلی فرق کرده است و با یک پیکانتوی بسیار زیبا و جذاب روبهرو هستیم که می‌تواند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند.

با نگاهی به جلوی خودرو با یک طراحی به‌روز و خشن مواجه هستیم که در نسخه جی تی لاین، ظاهرش کمی شلوغ تر شده، اما نسخه معمولی، همین زیبایی و جذابیت را در قالبی ساده تر در اختیار خریدار قرار می‌دهد. فرم چراغ‌های بومرنگی، سپر و جلوپنجره عضلانی تر و دیگر بخش‌های جلویی خودرو نسبت به پیکانتوهای قبلی تغییری اساسی به وجود آورده و سبب تغییر دیدگاه مردم نسبت به این خودرو شده است.

پیکانتو-3

در نمای عقب خودرو یک چراغ پیوسته داریم که بر روی صندوق عقب می‌نشیند و جلوه پیکانتو ۲۰۲۴ را نسبت به نسخه قبلی همین خودرو اسپرت تر می‌کند. البته اضافه شدن دیفیوزر و به‌کارگیری رینگ‌های ۱۵ و ۱۶ اینچی برای نسخه GT-Line رخ این هاچ بک کوچک کیا را جذاب تر هم می‌کند.

برخلاف انقلاب بزرگی که در ظاهر این خودرو رخ داد، اما طراحی درون کابین پیکانتو ۲۰۲۴ تغییر خاصی نسبت به نسخه قبلی نداشت و تقریباً با همان کابین طرف خواهیم بود، اما آپشن‌ها به‌روزتر شده‌اند و شاهد سیستم‌های ایمنی جدید هم برای این خودرو هستیم. کلاستر دیجیتال، سانروف، رادار نقطه کور، سیستم ترمز اتوماتیک اضطراری، سیستم هشداردهنده به راننده و سیستم کمکی نگهدارنده بین خطوط فعال را می‌توان از آپشن‌های مهم و جدید پیکانتو ۲۰۲۴ دانست.

البته نسخه جی تی لاین این خودرو علاوه بر امکانات گفته شده، مجهز به فرمان Dشکل و گرم‌کن فرمان نیز است.

پیکانتو-4

مشخصات فنی پیکانتو

اطلاعات دقیقی از پیشرانه‌های قابل استفاده برای این خودرو در دسترس نیست، اما می‌دانیم دو پیشرانه ۱ و ۱.۲ لیتری ۳ سیلندر تنفس طبیعی، حتماً در فهرست پیشرانه‌های قابل عرضه قرار دارد. در بحث انتقال قدرت هم خریدار می‌تواند بین گیربکس دستی ۵ سرعته و گیربکس AMT یکی را برای پیکانتو ۲۰۲۴ خود انتخاب کند.