شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#ایران#ویزای#عطایی#برای#صادر#نشد

ویزای عطایی برای آمریکا صادر نشد

ویزای عطایی برای آمریکا صادر نشد

ورزش سه نوشت: یزای بهروز عطایی برای سفر به آمریکا صادر نشده ‌و ممکن است او فردا به ایران برگردد.

تیم ملی والیبال ایران با سختی‌های فراوان به آمریکا رسید؛ البته با ترکیبی متفاوت نسبت به دو هفته قبل، چرا که ویزای برخی بازیکنان از جمله امین اسماعیل‌نژاد، محمدطاهر وادی و آرمان صالحی صادر نشد و چند بازیکن دیگر جایگزین شدند.

از طرف دیگر حتی بهروز عطایی نیز تا به اینجا نتوانسته خود را به آمریکا برساند و به نظر می‌رسد، تیم ملی والیبال ایران حداقل در بازی اول خود بدون سرمربی به میدان خواهد رفت که در نوع خود اتفاق عجیب و بی‌تکراری محسوب می‌شود.

ملی پوشان والیبال ایران از ساعاتی دیگر در اولین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها به مصاف قهرمان المپیک خواهند رفت و با وجود همه مشکلات برای امیدوار ماندن به صعود محکوم به پیروزی هستند. حتی اگر تیم ۴٨ ساعت قبل از بازی اول به آناهایم رسیده باشد.

در همین راستا پیگیری‌های ما حاکی از آن است که با وجود تمام تلاش‌ها در نهایت ویزای بهروز عطایی صادر نشد و تیم ملی در بازی اول خود مقابل فرانسه بدون سرمربی به میدان خواهد رفت. فردا آخرین فرصت برای صدور ویزای عطایی خواهد بود و در صورت ریجکت شدن، او به ایران برمی‌گردد و تیم ملی باید همه بازی‌های خود در هفته سوم را بدون سرمربی انجام دهد.

258258