شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سرمایه‌گذاری

فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله تهران:

دشمن سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده

فرمانده سپاه محمد رسو‌ل‌الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.

دشمن سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۴:۱۰:۴۳
اعتمادآنلاین |

سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران گفت: دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است.

به گزارش مهر، سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران گفت: مطالبه گسترده عموم مردم در موضوع حفظ عفاف و حجاب در جامعه یکی از ارکان اصلی حفظ بنیان خانواده و به ویژه صیانت از حریم بانوان ایرانی است. دشمن با توجه به اهمیت بالای موضوع عفاف، سرمایه گذاری ویژه ای را روی قشر بانوان و دختران جوان و به خصوص حریم خانواده ایرانی انجام داده است تا از این طریق با متزلزل کردن باورها و اعتقادات ایرانی اسلامی جای پای فرهنگ خود را در میان خانواده‌های ایرانی باز کند.

وی افزود: با توجه به پاسداشت عفاف و حجاب اجتماع بزرگ خانواده‌های تهرانی در روز چهارشنبه ۲۱ تیر همزمان با روز عفاف و حجاب در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران در پایان گفت: این اجتماع بزرگ با حضور باشکوه مردم عزیز تهران برگزار خواهد شد و ان شاءالله با نمایش مطالبه قاطعانه عموم جامعه فرهیخته ایرانی موضوع پاسداشت عفاف و حجاب بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.