شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصلاح طلبان#انتخابات#اصولگرا

فعال سیاسی اصولگرا : اصلاح طلبان به ضعف هایشان اعتراف کنند

فعال سیاسی اصولگرا : اصلاح طلبان به ضعف هایشان اعتراف کنند

فردا نیوز نوشت: مهدی هاشمی فعال سیاسی اصولگرا گفت: امیدوارم اصلاح طلبان از فرصت انتخابات پیش رو استفاده کنند و ضمن اعتراف به ضعف و ناکارآمدی های گذشته شان، از مردم بخواهند به آنها فرصت جبران اشتباه بدهند.

سیدمهدی هاشمی درباره شرط و شروط گذاری اصلاح طلبان برای ورود به انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: این ترفندها سوخته و قدیمی شده است. اصلاح طلبان برای آنکه از مرگ خاموش، تدریجی و قطعی بخواهند خود را نجات دهند باید در عرصه سیاسی حضور پیدا کنند و وزن کشی انجام دهند.

وی افزود: اصلاح طلبان دنبال آن هستند که امتیاز بگیرند اما این فکر غلطی است چون نه کسی حاضر می شود به آنها امتیازی دهد و نه اینها آنقدر وزنی دارند که بخواهند آبی به آسیاب کشور بریزند. امیدوارم اصلاح طلبان از فرصت انتخابات پیش رو استفاده کنند و ضمن اعتراف به ضعف و ناکارامدی های گذشته شان، از مردم بخواهند به آنها فرصت جبران اشتباه بدهند.

این نماینده ادوار مجلس یادآور شد: شاید وقتی بخشی از جامعه با دیدن اعتراف اصلاح طلبان به ضعف و ناکارآمدی گذشته و تقاضای آنها برای جبران اشتباه زمینه حضور نیروهای این جریان را در عرصه مجلس فراهم کنند وگرنه بود اصلاح طلبان نه گلی به سر مملکت می زند و نه عدم مشارکت شان در انتخابات خلایی بوجود می آورد که آنها بخواهند از این مسئله برای امتیازگیری استفاده کنند.

۲۱۶۲۱۷