شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اصولگرایان#اصلاح‌طلبان

اصلاح‌طلبان به دنبال راهکار برای حضور در انتخابات؛‌ اصولگرایان در سکوت رسانه‌ای

روزنامه ایران نوشت: در فاصله حدود هشت ماه مانده تا انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بازار گمانه‌زنی‌ها درباره صورت‌بندی جریان‌های سیاسی برای حضور در آن در حال گرم شدن است. اخبار و گمانه‌هایی که از خلال‌شان ردی از تمایل اصلاح‌طلبان به تعیین وضعیت خود در انتخابات و راهکار جستن برای چالش‌های احتمالی‌شان هویدا است و در نقطه مقابل دچار بودن اصولگرایان به نوعی سکوت رسانه‌ای را حکایت می‌کند.

اصلاح‌طلبان به دنبال راهکار برای حضور در انتخابات؛‌ اصولگرایان در سکوت رسانه‌ای
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۲۲:۰۰:۳۸
اعتمادآنلاین |

روزنامه دولتی ایران گزارشی از تحرکات جریان‌های سیاسی کشور برای انتخابات آتی مجلس دارد.

به گزارش ایران، در فاصله حدود هشت ماه مانده تا انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی بازار گمانه‌زنی‌ها درباره صورت‌بندی جریان‌های سیاسی برای حضور در آن در حال گرم شدن است. اخبار و گمانه‌هایی که از خلال‌شان ردی از تمایل اصلاح‌طلبان به تعیین وضعیت خود در انتخابات و راهکار جستن برای چالش‌های احتمالی‌شان هویدا است و در نقطه مقابل دچار بودن اصولگرایان به نوعی سکوت رسانه‌ای را حکایت می‌کند.

در پایان این گزارش آمده است: به این ترتیب گرچه اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات مجلس با چالش پاسخ به سؤالات بدنه اجتماعی و عبور از نظرات بی‌ربط با واقعیت بعضی چهره‌های رادیکال‌شان مواجه‌اند، اصولگرایان هم چندان رقیب بی‌مشکل و چالشی به حساب نمی‌روند. با اعتنا به این واقعیت که اصلاح‌طلبان با کناره‌گیری محمدرضاعارف به نفع حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 و قرار گرفتن در کنار علی لاریجانی اصولگرا در انتخابات مجلس سال 94 وارد بودن‌شان به تاکتیک ائتلاف برای پیروزی را نشان داده‌اند؛ اصولگرایان بر خلاف تصور با انتخابات بدون دست اندازی مواجه نیستند.