شهر خبر

کنایه یک روزنامه به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان؛ دعوای حیدری نعمتی برای گرم شدن تنور انتخابات است/ اصلاح‌طلبان نقش اکسسوری انتخابات را دارند

روزنامه توسعه ایرانی نوشت: تجربه نشان داده که این دعوای حیدری نعمتی برای گرم‌تر شدن تنور انتخابات، حالا حالاها ادامه دارد. وگرنه خود اصلاح‌طلبان نیز واقفند که مدت‌هاست دیگر چنین توانی را ندارند و در بهترین حالت، همان آکسسوار صحنه انتخاباتند!

کنایه یک روزنامه به اصلاح‌طلبان و اصولگرایان؛ دعوای حیدری نعمتی برای گرم شدن تنور انتخابات است/ اصلاح‌طلبان نقش اکسسوری انتخابات را دارند
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۲ ۲۰:۰۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه توسعه ایرانی به بهانه اظهارات باهنر درباره اصلاح‌طلبان به کنایه نوشته که طیف اصلاح‌طلب نقش اکسسوری انتخابات را دارند و دعوای حیدری نعمتی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان برای گرم شدن تنور انتخابات است.

به گزارش توسعه ایرانی، اینکه کسی چون محمدرضا باهنر که خود دستی بر سیاست دارد، گمان کند که اصلاح‌طلبان واقعا در رقابت سیاسی اسفند شرکت نخواهند کرد، جای تعجب است. این دیگر برای اصلاح‌طلبان یک رسم و سنت شده که هر بار، چند ماه مانده به انتخابات، با سکوت و دلسردی، بانی حرف و حدیث‌هایی مبنی بر تحریم انتخابات از سوی آنها در محافل سیاسی و رسانه‌ای شوند. دَم دَم‌های انتخابات اما در رقابت شرکت می‌کنند، در نظارت استصوابی قلع و قمع می‌شوند، نقش آکسسوار صحنه را به عهده می‌گیرند، دست آخر سنگ روی یخ هم می‌شوند و دو سه سالی را غر می‌زنند تا انتخابات بعدی و تکرار دوباره همین داستان!

این روزنامه افزوده است: تجربه نشان داده که این دعوای حیدری نعمتی برای گرم‌تر شدن تنور انتخابات، حالا حالاها ادامه دارد. در میان تمام آنچه به آن پرداخته شد اما یک نکته جالب توجه است؛ اینکه باهنر می‌پندارد، اصلاح‌طلبان می‌توانند مردم را پای صندوق رأی بکشانند یا توانایی لشکرکشی خیابانی دارند. این پنداشت او احتمالا از جهت اعتبار بالایی است که برای اصلاحات قائل است؛ وگرنه خود اصلاح‌طلبان نیز واقفند که مدت‌هاست دیگر چنین توانی را ندارند و در بهترین حالت، همان آکسسوار صحنه انتخاباتند!