شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تعداد

۱۹ هزار نفر مخاطب دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان فروش بلیت

۱۹ هزار نفر مخاطب دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان فروش بلیت

گزارش آماری تعداد تماشاگران و میزان فروش نمایش‌های خرداد و تیرماه تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های "خوش‌دلان" ، "اتول سورن طهران الف"، "۶۵۷" و "این‌جا پنجره‌ای بازمانده است" که از ابتدای خرداد تا نهم تیرماه ۱۴۰۲ در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ی کرمانی به صحنه رفتند مشخص شد.

بر اساس این گزارش نمایش خوش‌دلان به کارگردانی پریزاد سیف که از تاریخ ۲ خرداد تا ۹ تیر ماه در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ صندلی و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان به صحنه رفته است؛ با ۳۰ اجرا و میزبانی از ۵۷۴۰ تماشاگر، به فروشی معادل ۹۳۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کرده است.

نمایش اتول سورون طهران الف به کارگردانی شهروز دل افکار نیز که از ۲ خرداد ماه در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته است؛ با قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۲۰ هزار تومان و ۲۸ اجرا تا تاریخ ۹ تیر ماه توانست با میزبانی از ۴۴۷۳ تماشاگر به فروش ۵۳۸.۹۵۵.۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

نمایش ۶۵۷ به کارگردانی شهرام گیل آبادی از تاریخ ۸ خرداد ماه و طی ۲۵ اجرا تا تاریخ ۹ تیر ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۲۹۲ صندلی و قیمت بلیت ۲۲۰ و ۱۸۰ هزار تومان با میزبانی از ۶۰۵۳ تماشاگر فروشی معادل ۱.۰۷۲.۹۴۵.۶۸۸ تومان داشته است.

نمایش این‌جا پنجره‌ای باز مانده است به کارگردانی مشترک ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای که از روز ۲ خرداد ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ صندلی به صحنه رفت؛ با ۲۸ اجرا تا تاریخ ۸ تیرماه توانست با میزبانی از ۲۶۸۵ تماشاگر به فروشی معادل ۲۸۳.۴۳۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

گفتنی است تماشاخانه‌ی ایران‌شهر از ۱۲ تیرماه میزبان چهار نمایش جدید در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ی کرمانی خواهد بود که علاقه مندان به کسب اطلاعات در خصوص نمایش‌های تازه‌ی این‌ مجموعه می‌توانند به سایت تماشاخانه‌ی ایران‌شهر مراجعه کنند.

۵۷۵۷