شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مهلت

آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مالیاتی نزدیک شد

آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مالیاتی نزدیک شد
فردا، آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰

ایسنا: سخنگوی سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم‌ اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ است، گفت: این مهلت تمدید نخواهد شد.

مهدی موحدی بکنظر در گفت‌وگو با ایسنا، درمورد تعداد مودیانی که نسبت به تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کرده‌اند، توضیح داد: تا ظهر ششم تیرماه حدود یک میلیون و ۱۳۷ هزار و ۹۱۴ مودی مالیاتی از طریق سامانه به تسلیم اظهارنامه خود پرداختند. تعداد مودیانی که به تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ پرداختند نیز حدود سه میلیون و ۶۷۲ هزار و ۷۴۹ نفر است. بنابراین به طور کلی بیش از چهار میلیون و ۸۰۰ هزار مودی از طریق تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ به تعیین تکلیف مالیات سال گذشته خود پرداختند.

وی افزود: مهلت تسلیم اظهارنامه و تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ امسال ۱۰ روز و سال گذشته یک ماه تمدید شد. با این وجود سال گذشته کلا چهار میلیون و ۴۵۰ هزار مودی به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند که از این تعداد حدود سه میلیون و ۸۸ هزار نفر نسبت به تکمیل فرم تبصره ماده ۱۰۰ اقدام کردند و حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از طریق تسلیم اظهارنامه به تعیین تکلیف مالیات خود پرداختند.

به گفته موحدی بکنظر، این ارقام حاکی از رشدی ۱۰ درصدی است.