شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رشت#سعید

هشدار امام‌جمعه رشت به حامیان داخلی دشمنان خارجی

هشدار امام‌جمعه رشت  به حامیان داخلی دشمنان خارجی

فارس نوشت:رسول فلاحتی امام‌جمعه رشت، در خطبه‌های نماز عید سعید قربان گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده هم دیگر را به نابودی می‌کشانند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان در مصلای رشت با تبریک این عید بزرگ مسلمانان اظهار کرد: این عید بزرگ و داستان حضرت ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) برای همه عصرها و نسل‌ها درس‌های مهمی دارد.

وی با بیان اینکه بندگی محض و تسلیم خداوند بودن از دروس مهم عید بزرگ قربان است، گفت: در قرآن کریم نیز خداوند با عظمت و تکریم از حضرت ابراهیم (ع) یاد می‌کند.

امام‌جمعه رشت با بیان اینکه تسلیم ولی خدا بودن از ویژگی های حضرت اسماعیل (ع) بوده است، افزود: بسیاری از آداب و سنن که حضرت اسماعیل (ع) و ابراهیم (ع) در مکه بنا نهادند برای همه مسلمانان درس و عبرت شده است.

وی با بیان اینکه هر ملتی که بندگی خدا را سرلوحه دانسته آزاده بوده و زیر سلطه بیگانگان قرار نمی‌گیرند، افزود: بندگی نشانه آزادگی و حریت است و نمونه بارز بندگی محض خدا بودن ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی است که با عزت و اقتدار در مقابل بیگانگان ایستاده‌اند.

فلاحتی با تأکید بر اینکه وعده های خداوند درباره ملت ایران به نتیجه رسید، گفت: خانه عنکبوتی رژیم صهیونیستی، در حال ویران شدن است و از طرفی گروهک‌های ضد انقلاب، کومله و دمکرات به جان یکدیگر افتاده هم دیگر را به نابودی می‌کشانند.

وی خطاب به آنانی که در داخل از دشمنان ملت ایران حمایت می کنند، گفت: هشدار می‌دهم که دست از حمایت از آنان بردارید چرا که آنها در حال اضمحلال بوده و روسیاهی می‌ماند برای شما و قطعاً روسفیدی برای ملت بصیر ایران اسلامی است.




۲۱۶۲۲۰