شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انگلیسی

تلگراف: از هر ۳ کارگر انگلیسی یک نفر در فقر بازنشسته می‌شود

روزنامه انگلیسی تلگراف بر اساس داده‌های موجود تاکید کرد که در انگلیس از هر ۳ کارگر یک نفر در فقر بازنشسته می‌شود.

به گزارش ایبِنا، روزنامه انگلیسی تلگراف نوشت: با وجود اینکه میزان حقوق بازنشستگان در بریتانیا به ۱۱۰ میلیارد پوند در سال رسیده است، یک شرکت بازنشستگی بزرگ هشدار می‌دهد که از هر سه کارگر یک نفر در فقر بازنشسته می‌شود

شرکت بزرگ متخصص در زمینه حقوق بازنشستگی و پس‌انداز با نام "Pension and Lifetime Savings Association" (انجمن پس انداز بازنشستگی و مادام العمر) در بریتانیا هشدار داده است که از هر سه کارگر یک نفر در فقر بازنشسته می‌شود، علی‌رغم اینکه ارزش مستمری‌های اختصاص داده شده توسط دولت به بازنشستگان سالانه به ۱۱۰ میلیارد پوند رسیده است.

تلگراف به نقل از این شرکت، نوشت: بازنشستگان برای زندگی آبرومندانه به حداقل ۱۲ هزار و ۸۰۰ پوند در سال درآمد مستمری نیاز دارند.

به نوشته این روزنامه، شرکت "Scottish Widows (بیوه‌های اسکاتلندی) به نوبه خود هشدار داد که صد‌ها هزار نفر بازنشسته در انگلیس برای برخورداری از حداقل‌های استاندارد در زندگی مبارزه می‌کنند.

پیتر گلنسی، کارشناس این شرکت گفت: چشم انداز ملی بازنشستگی تصویر بدی را ترسیم می‌کند، زیرا از هر سه نفر ما یک نفر با واقعیت سخت در بازنشستگی روبرو هستیم که در آن باید برای تامین مخارج زندگی خود مبارزه کنیم.

گلنسی گفت: تعداد فزاینده‌ای از بازنشستگان مالک خانه‌ای نیستند و هزینه‌های اجاره بیشتر یا تمام درآمد بازنشستگی آن‌ها را از بین می‌برد و آن‌ها را برای گذران زندگی به مزایای دولتی وابسته می‌کند.

این روزنامه انگلیسی تاکید کرد که هزینه‌های اجاره در حال حاضر تا ۷۰ درصد از درآمد بازنشستگی بازنشستگان و حتی تا ۱۳۰ درصد در لندن را تشکیل می‌دهد.

 

منبع: فارس