شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#جدید#پدافند هوایی#تجهیزات#سال جاری

برنامه جدید ارتش برای تقویت پدافند هوایی چیست؟

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: همگام با تهدیدات متصور و چالش‌های احتمالی پیش رو، یقینا در سال جاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند را در دستور کار داریم.

فارس نوشت: امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش به طور سر زده از یگان عملیاتی واکنش سریع شهید ستاری این نیرو واقع در شرق پایتخت بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی حساس را مورد ارزیابی قرار داد.

وی، افزود: کارآمدی پدافند هوایی ارتش در تسلط کامل بر مرزهای هوایی کشورمان بیانگر رصد و پایش دقیق مهندسان و متخصصان پدافندی در هزاران نقطه پدافندی کشور است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار داشت: همگام با تهدیدات متصور و چالش های احتمالی پیش رو، یقینا در سال جاری تولید تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی پیشرفته با برد بلند در دستور کار پدافند هوایی ارتش است.

صباحی فرد با بیان اینکه تلاش و جهاد شبانه روزی مرزبانان آسمان کشورمان در راستای آرامش و آسودگی خاطر شهروندان ایران اسلامی است، گفت: اگر امروز پدافند هوایی ارتش به رشد و تعالی رسیده یقینا این بالندگی و اقتدار مرهون همت و تلاش جوانان این مرز و بوم در عرصه های مختلف علوم پدافندی است.