شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آیفون#لوکس

آیفون آمریکایی، سلیقه لوکس پسند میرسلیم و این همه تناقض

اظهارنظرههای مصطفی میرسلیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درمورد ساده‌زیستی و فرق نداشتن لندکروز و پژو 206، باعث شد برخی به مقایسه سلیقه و زندگی لوکس او با حرف‌هاش بپزدارند.

آیفون آمریکایی، سلیقه لوکس پسند میرسلیم و این همه تناقض
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ ۱۵:۴۵:۳۶
اعتمادآنلاین |

اکنون سوال این است که چرا موتلفه ای داعیه دار مذهب و تعهد ، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی رود؟

به گزارش خبرآنلاین، میرسلیم دارای شخصیتی است استقلال طلب؛ به این معنا که به استفاده از کالای ایرانی بسیار اهمیت می دهد و مایل است، شهروندان ایرانی، حتما کالاهای ایرانی خریداری کرده و در زندگی روزمره استفاده کنند.

این موضوع به ویژه در بخش خودرو کاملا برجسته است. او مخالف واردات بوده، معتقد است واردات خودروی دست دوم، امکانات موجود در حوزه خودرویی کشور را تضعیف می کند. اما در صحبت های او مجموعه ای از مسایل به چشم می خورد که به موضوع بحث شبکه های اجتماعی تبدیل شده است:

عدم تفاوت پژو ۲۰۶ و لندکروز ، کاهش فاصله محاکمه تا اعدام در زمان اعتراضات ...، عکس ساعت ۲۰۰ دلاری ۱۵ سال پیش سوئیسی، کتانی با برندخارجی ۲۰ سال پیش و به ویژه متاسفانه مطرح شد که کتانی خریداری شده با برند مذکور، ۲۰ سال پیش تولید نمی شده...اکنون نیز عکس آیفون قدیمی او که در رسانه ها و شبکه های داخلی دست به دست می شود که باید گفت همه کالاهای گفته شده، در زمان خود کالای گران و لوکس بوده اند.

اکنون سوال این است که چرا موتلفه ای داعیه دار مذهب و تعهد ، اجناس مورد استفاده اش که اغلب در معرض دید افکار عمومی قرار دارد باید خارجی و لوکس باشد؟ آیا این موضوع در برابر استقلال طلبی ایشان امری متناقض و پارادوکسیکال به شمار نمی رود؟ همچنین چرا باید میان سخنان ایشان این همه تناقض باشد؟ 

میرسلیم

مییرسلیممیرسلیمم