شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طارمی#لیورپول#مهاجم#بهتر#است!

طارمی از مهاجم لیورپول بهتر است!

طارمی از مهاجم لیورپول بهتر است!

سنگربان ژیل ویسنته با بیان اینکه طارمی همه کارها را به خوبی انجام می دهد، به تمجید از مهاجم پورتو بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی طارمی فصل باشکوهی را در پرتغال سپری کرد و توانست با کسب عنوان آقای گلی، بسیاری از دروازه بانان لیگ پرتغال را مغلوب خود کند. همین مسئله سبب شد تا یکی از گلرهای لیگ پرتغال به صحبت درباره مهاجم ایرانی پورتو بپردازد.

اندرو سیلوا، دروازه بان ژیل ویسنته، روز سه شنبه و طی یک مصاحبه ای، مهدی طارمی را به عنوان سخت ترین حریفی که در دوران حرفه‌ای خود با آن مواجه شده انتخاب کرد.

او گفت با توجه به اینکه مهاجم ایرانی باشگاه پورتو "همه کارها را به خوبی انجام می دهد"، به تمجید از مهدی طارمی پرداخت و عملکرد او را مورد ستایش قرار داد.

این دروازه‌بان برزیلی مهمان پادکست "Resenha com TF" و بود و در پاسخ به این سوال که سخت‌ترین مهاجمی که مقابلش قرار گرفته، چه کسی بوده، نام مهدی طارمی را به زبان آورد.

اندرو سیلوا در این خصوص گفت: بازیکنی که برای متوقف کردنش بیشتر از همیشه مشکل داشتم، معدی طارمی است که برای پورتو بازی می کند. می‌توانم بگویم که او حریف سرسختی است.

وی اظهار کرد: من پیش از این فکر می‌کردم داروین نونیز دشوارترین حریفم بوده است چرا که تا قبل از آن با طارمی روبرو نشده بودم. او توپ را می‌گیرد، به طور ناگهانی می‌تواند بچرخد و شوت کند.

این گلر برزیلی افزود: او مهاجمی است که حریف را غافلگیر می‌کند، در محوطه جریمه فعال است، به توپ با کیفیت بالایی ضربه می‌زند و به نظر من همه چیز را به خوبی انجام می‌دهد.

251251