شهر خبر

روزنامه جوان:

آمریکا باید محاکمه شود نه اینکه نگهبانی از حقوق‌بشر را به آنها سپرد

روزنامه جوان نوشت: وجدان‌های به خواب رفته و مجامع بین‌المللی باید به افکار عمومی جهان توضیح بدهند که با کدام منطق فاسدترین، درنده‌خو‌ترین و جنایتکار‌ترین کشور جهان را، نه تنها به بند نمی‌کشند، محاکمه و مجازات نمی‌کنند، بلکه در اوج ناباوری به نگهبانی حقوق انسان‌ها هم گمارده‌اند.

|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۷:۴۰:۰۰
اعتمادآنلاین |

روزنامه جوان از مجامع بین‌المللی پرسیده با کدام منطق به جای محاکمه آمریکا، نگهبانی از حقوق‌بشر را به این کشور سپرده‌اند.

به گزارش جوان، کدام انسان عاقلی، نگهبانی و حراست از گله گوسفندان را به گرگ‌های درنده می‌سپارد. وجدان‌های به خواب رفته و مجامع بین‌المللی باید به افکار عمومی جهان توضیح بدهند که با کدام منطق فاسدترین، درنده‌خو‌ترین و جنایتکار‌ترین کشور جهان را، نه تنها به بند نمی‌کشند، محاکمه و مجازات نمی‌کنند، بلکه در اوج ناباوری به نگهبانی حقوق انسان‌ها هم گمارده‌اند. ما حق داریم کلیت حقوق بشر امریکایی را زیر سؤال ببریم، چون آن را از بابت نظری نامشروع و در فاز عملی، منافقانه و مبتنی بر استاندارد دوگانه می‌دانیم. 

این روزنامه افزوده است: اینک نشانه‌های زوال تمدنی امریکا با تشدید توحش، یاغی‌گری، انحطاط اخلاقی و فرهنگی امریکایی مشاهده می‌شود و تلاش دون کیشوت وار امریکا برای جلوگیری از زوال تمدنی از طریق قهرمان‌سازی در میدان مبارزه با تروریزم و حقوق بشر بی نتیجه بوده و مانع از سقوط زودرس آنان نخواهد شد و دیگر کسی در جهان دروغ‌پردازی دون کیشوت غرب را باور نمی‌کند.