شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تجهیزات#قیمت

۳۱۰ قطعه از تجهیزات کارخانه تازه تاسیس به سرقت رفت!

۳۱۰ قطعه از قطعات اصلی دستگاه‌های تولیدی یک کارخانه تازه تاسیس مورد سرقت قرار گرفت و در بازار به قیمت ناچیزی فروخته شد.

ایسنا نوشت: سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری نگهبانی که ۳۱۰ قطعه از قطعات اصلی دستگاه‌های تولیدی کارخانه تازه تأسیس به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال را به سرقت برده و به قیمت ناچیزی فروخته بود، خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: به‌دنبال شکایت مدیرعامل یک کارخانه تازه تأسیس در شهرستان آبیک مبنی بر به سرقت رفتن تعدادی از قطعات اصلی دستگاه‌های تولیدی این کارخانه، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قزوین قرار گرفت.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، وی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود دریافتند فردی در بازار سیاه قصد فروش یکی از قطعات سرقتی را دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی هویت اصلی متهم، پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به خرید قطعات مسروقه از یک واحد ضایعاتی در شهرستان البرز اعتراف کرد که در ادامه با دستگیری متصدی این واحد صنفی، راز سرقت از کارخانه تازه تأسیس برملا شد.

وی با بیان اینکه متصدی ضایعاتی در تحقیقات پلیسی به خرید قطعات مسروقه از یکی از نگهبانان این کارخانه اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: بلافاصله نگهبان شرکت دستگیر شده و به سرقت ۳۱۰ قطعه از قطعات اصلی دستگاه‌های تولیدی کارخانه اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از ارزش ۱۱۰ میلیاردی قطعات مسروقه این کارخانه خبر داد و تأکید کرد: با تکمیل تحقیقات، پرونده تشکیل و متهمان جهت رسیدگی قانونی به جرائم خود تحویل مرجع قضائی شدند.