شهر خبر

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند

سردار تنگسیری: آمریکایی‌ها زبان اقتدار نیروی دریایی سپاه را می‌فهمند

فارس نوشت:فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عزت کنونی کشور ما ثمره‌ ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهدا است، گفت: امروز آمریکایی‌ها به‌خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.

سردار علیرضا تنگسیری در جریان بازدید از قرارگاه راهبردی کربلا پایگاه منتظران شهادت اظهار کرد: ما رزمندگان سپاه پاسداران، وظیفه ارزشمند سربازی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را تا آخرین قطره خون انجام می‌دهیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان افزود: رزمندگان عزیز خوزستانی در زمان جنگ تحمیلی از ناموس ملت ایران اسلامی در ایران دفاع کردند و در دوران اخیر هم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و مرزهای اسلام و مسلمین جانانه جنگیدند و به فیض شهادت نائل شدند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه عزت کنونی کشور ما ثمره ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهدا است، گفت: امروز آمریکایی‌ها به‌خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند. عزت کنونی کشور ما ثمره ولایت‌پذیری و به برکت خون مطهر شهدا است.

سردار احمد خادم‌سیدالشهدا، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه نیز در سخنانی اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صلابت تمام مانند «ید واحده» در برابر اهریمن زمان یعنی آمریکای جهان‌خوار ایستاده است.

وی افزود: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، آسمان به‌ویژه در قلوب مردم ایران اسلامی و کشورهای آزاده و مقاوم جهان بی‌نظیر است.

سردار خادم‌سیدالشهدا با برشماری اقدامات محرومیت‌زدایی این قرارگاه در بخش‌های مهندسی، پزشکی، عمرانی، فرهنگی و اقتصادی برای مردم کم‌بضاعت مالی و روستانشینان نوار مرزی خاطرنشان کرد: آبرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای استان خوزستان، اعزام گروه‌های متخصص پزشکی و مداوای بیش از ۲۰ هزار نفر از بیماران، فنس‌کشی نخیلات، واگذاری بیش از ۳۰۰۰ جهیزیه به نوعروسان کم‌بضاعت مالی، ساخت و اهدای ۱۰ دستگاه بالابر نخل، بازسازی ۱۰۰ مسجد در جدار مرزی، ساخت ۴۰۰ باب منزل مسکونی در شهرهای آبادان و خرمشهر، واگذاری ۳۰ دستگاه آب‌شیرین‌کن از جمله فعالیت‌های محرومیت‌زدایی قرارگاه منطقه‌ای کربلا است.

در پایان این دیدار معنوی و صمیمانه، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یادمان پایگاه منتظران شهادت و کارگاه محرومیت‌زدایی قرارگاه کربلا بازدید کردند.

۲۱۶۲۱۷