شهر خبر

دریادار تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه:

آمریکایی‌ها امروز خوب زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امروز آمریکایی‌ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می‌فهمند.

|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۴:۱۵:۰۰
اعتمادآنلاین |

سردار علیرضا تنگیسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در بازدید از قرارگاه راهبردی کربلا «پایگاه منتظران شهادت» اظهار کرد: ما رزمندگان سپاه پاسداران، وظیفه ارزشمند سربازی ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را تا آخرین قطره خون انجام می‌دهیم.

به گزارش صدا و سیما فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان خوزستان گفت: رزمندگان عزیز خوزستانی در زمان جنگ تحمیلی از ناموس ملت ایران اسلامی در ایران دفاع کردند و در دوران اخیر هم برای دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مرزهای اسلام و مسلمین جانانه جنگیدند و به فیض شهادت نائل گردیدند.

سردار علیرضا تنگسیری افزود: امروز آمریکایی ها به خوبی زبان اقتدار نیروی دریای سپاه در خلیج فارس و تنگه هرمز را می فهمند. عزت کنونی کشور ما ثمره ی ولایت پذیری و به برکت خون مطهر شهداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه ادامه داد: اقتدار امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زمین، دریا، آسمان و به ویژه در قلوب مردم ایران اسلامی و کشورهای آزاده و مقاوم جهان بی‌نظیر است.