شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#قائم#هزار تومان

انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی: نرخ ۷هزار تومانی خوراک گاز همان ۵هزار تومان سابق است

انجمن صنفی کارفرمایان پتروشیمی: نرخ ۷هزار تومانی خوراک گاز همان ۵هزار تومان سابق است
به گفته قائم مقام انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی نرخ ۷ هزار تومان اعلام شده برای نرخ خوراک گازی پتروشیمی‌ها دقیقا همانند سقف قبلی (۵ هزار تومان) خواهد بود.

فردای اقتصاد: روز گذشته احمد مهدوی ابهری، دبیر کل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت ‎پتروشیمی در گفت‌وگویی اعلام کرد که دولت قیمت خوراک گازی را به ۷هزار تومان و قیمت سوخت ‎گاز را به ۴هزار تومان افزایش داده است. موضوعی که امروز رنگ سرخی را بر تابلوی معاملات سهام تحمیل کرد. این گفته‌ها و نامه‌ای از نرخ خوراک گاز پتروشیمی‌ها و دیگر صنایع در سال ۱۴۰۲ به امضای محمد مخبر، ابهاماتی را میان فعالان بازار ایجاد کرده که آیا این نرخ سقف تعیین شده است یا نرخی مشخص.

در این خصوص فریبرز کریمایی قائم مقام انجمن صنفی کارفرمایی پتروشیمی به «فردای اقتصاد» گفت: هیچ گونه ابهامی وجود ندارد و همه چیز کاملا شفاف و مشخص است. نرخ ۷ هزار تومان دقیقا همانند سقف قبلی (۵ هزار تومان) خواهد بود. این هم یک عددی است.

با توجه به این اظهارات به نظر می‌رسد سقف تعیین شده برای نرخ خوراک پتروشیمی‌ها از ۵ هزار تومان به ۷ هزار تومان افزایش پیدا کرده است اما همچنان موضع شفافی اتخاذ نشده است.