شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بازار طلا#بازار#طلا#فریز#شد!

بازار طلا فریز شد!

بازار طلا فریز شد!

دیروز قیمت طلا و سکه کاهش داشت. بازارهای مالی به تبعیت از اخبار مساعد سیاسی در روندی خنثی قرار دارند. به اعتقاد معامله‌گران بازار، این روند کوتاه‌مدت است و توسط بازارساز مدیریت می‌شود.

قیمت طلا و سکه دیروز نیز همچنان با نوسانات کاهشی دلار همراه شد.

روز گذشته افزایش ارزش طلای جهانی نتوانست اثر کاهشی قیمت دلار در بازار فلز زرد را خنثی کند. طلا و سکه با وجود کاهش قیمت هفته‌های اخیر همچنان متقاضی چندانی ندارند و قیمت‌ها هنوز در سطحی نیست که مردم توان خرید از این بازار را داشته باشند.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا با قیمت ۱۹۲۵ دلار در حال معامله است.

قیمت-سکه

بازار طلا راکد است

پنجشنبه هشتم تیرماه عید است؛ به رسم سال‌های گذشته بازار طلا و سکه باید با افزایش خریدهای مناسبتی همراه می‌شد. اما به اعتقاد معامله‌گران این بازار، روند تقاضا در روزهای جاری افزایشی نداشته و بازار راکد است. به اعتقاد یکی از فعالان بازار طلا و سکه، توان خرید مردم از این بازار به شدت کاهش پیدا کرده و دیگر تقاضا تعیین‌کننده قیمت نیست.

کارشناسان اقتصادی معتقدند افزایش قیمت‌ها در ماه‌های گذشته به اندازه‌ای بالا بوده که دیگر تقاضاهای خرد تاثیری در روند قیمت‌ها ندارد؛ این در حالی است که روند تقاضا نیز در ۶ ماهه گذشته به حداقل رسیده‌ است.

فعلا بازارهای مالی به تبعیت از اخبار مساعد سیاسی در روندی خنثی قرار دارند. به اعتقاد معامله‌گران بازار این روند کوتاه‌مدت است اما فعلا توسط بازارساز مدیریت می‌شود.